Gå til innhold

Dette er bare så forbannet frustrerende!


NancyPants

Anbefalte innlegg

Vi skal selge den ene bilen vår. Ikke fordi vi vil, men fordi planene plutselig endret seg. Vi kjøpte den i mai fordi vi trodde at jeg skulle jobbe fulltid, men siden teite meg har funnet ut at jeg istedet skal gå på skole i bergen sentrum blir det altfor dyrt for oss å ha to biler... Parkeringen og bompengene ville jo ha blakket oss fullstendig.

Så tre måneder etter å ha kjøpt bilen til 40 000 kr selger vi den for 35 000 kr. :-( Det er sikkert vi som har skrevet en rævva annonse eller noe, for når den bare stod på finn (til 38 000) fikk vi ingen reaksjoner utenom en dårlig skrevet sms som tilbød oss 20 000 "kontant, NÅ"(er det han som er åndssvak, eller tror han bare at vi er det?!) og en pappa med sin sønn som skal kjøpe guttens første bil. Pappaen var kjempebegeistret for at vi solgte den så billig, gutten ville ha en dyrere bil eller heller "minst en BMW, eller noe *blåser diger tyggisboble*". :sinna: ARGH!!! :frustrert:

Dritt, dritt, dritt! Så sitter vi med en helt fin bil, som vi såvidt har fått brukt over sommeren (da var det kjempepraktisk siden jeg jobbet fulltid, det er nå til høsten som er problemet) som vi ikke får brukt og som vi med vår flaks ikke får solgt heller! Om den hadde vært stygg eller gammel og skrøpelig så hadde jeg nå forstått det, men neida, det er fordi det er en Kia. Det er visst ikke kult nok/tøft nok/status eller noe. :-S :sur:

Blir så irritert at jeg nesten vil beholde den på trass(ville egentlig ikke selge den til å begynne med, men skjønner jo at vi ikke kan ha to biler når vi nesten aldri bruker den ene), men det vil ikke gubben. Vi skulle sikkert ha fått solgt den andre mye lettere (den som faktisk går i stykker med jevne mellomrom...) siden det er en VW, men den er en stasjonsvogn og den plassen trenger vi til barnevogn osv.

Lei av bilstress!!! :grine:

Endret av NancyPants
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er du egentlig frustrert over?bilen?jobbsituasjonen,som du har valgt selv?gutten med tyggisbobla?mannen din?eller de som ikke ringer å vil kjøpe din lille KIA?

Har du f.eks sett på Finn.no,hvor mange bruktbiler som er til salgs..Folk kan velge å vrake.Kjøpt er kjøpt og spist er spist.Ta av den skilta,og la den stå i garasjen helt til dere plutselig trenger din lille KIA igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den hadde vært stygg eller gammel og skrøpelig så hadde jeg nå forstått det, men neida, det er fordi det er en Kia. Det er visst ikke kult nok/tøft nok/status eller noe. :-S :sur:

Beklager og måtte si det, men Kia er bare driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å selg den på finn.no og autodb.no :)

Se igjennom annonsen sånn at den blir bra og at folk vil vite mer om den :) Skriv eks. at den er jentekjørt, hvor mange eiere den har hatt, er den miljøvennlig og bruker lite drivstoff så skriv det. Skriv oversiktlig og fokuser på det positive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...