Arielle Skrevet 24. august 2007 #1 Del Skrevet 24. august 2007 Trenger bare en liten skvett nå og da til å myke opp brødbiter som jeg blander i banan og fruktpurè. Litt unødvendig å kjøpe en stor pakke da liksom... siden den må brukes innen 3 mndr. kan jeg gjøre som jeg gjør med morsmelk; fryse ned i isbitpose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 24. august 2007 #2 Del Skrevet 24. august 2007 Du kan ikke fryse ferdigbalandet MME, men du kan fryse pulveret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hvis jeg kjøper sånn på kartong? Og hva med hvis jeg blander MME i middagsmaten og fryser ned den? Endret 24. august 2007 av Arielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 25. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 25. august 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. august 2007 #5 Del Skrevet 28. august 2007 *dytter litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg leste bakpå at det står "frysing anbefales ikke". Men vet ikke om det er fordi at det kanskje ikke smaker så godt e.l. Tenker at det ikke kan være så krise hvis man feks blander det i mddagsmat og fryser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå