Gå til innhold

Gave til mannen min på 30års-dagen???

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym for øyeblikket
Skrevet

HJELP!!

Mannen min fyller 30 år :bursdag: om et par mnd og jeg aner ikke hva jeg skal gi ham i gave.

Jeg har tenkt å holde stort overraskelsesselskap for ham og jeg har en liten morsom gave. Men jeg synes jo det hadde vært hyggelig å gi ham noe ordentlig også. Gjerne noe som han kan se på om 10 år og tenke at det fikk han av meg til 30års-dagen. Men hva i all verden skal dette være??

Jeg har mye bedre oversikt over hva han ikke kan få:

Klokke kan det ikke være (han fikk klokke i morgengave når vi giftet oss for ikke så lenge siden)

Bøker interesserer han ikke

Bilder eller noe til huset det føler jeg egentlig at blir til oss og ikke til ham

Han interesserer seg for HIFi og data, men det har jo ikke jeg greie på...

HJELP!! Noen som har noen gode ideer?? :forvirra:

Takknemlig for alle tips!! :vinke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fremdeles anonym
Skrevet

Tusen takk for linkene Livets datter. Det er mye bra tips her! :D

Jeg er bare litt redd hvis jeg kjøper noe til huset at det på en måte blir mer til meg enn til ham... Jeg er den som interesserer meg mest for interiør, kokebøker og andre dubbeditter. :roll:

Jeg kom plutselig på at golfsett kanskje kunne være noe, hvis det da ikke er alt for dyrt?!? Noen som vet hva dette koster. Han burde vel være med å kjøpe det, det må vel passe til han...

Dersom andre har noen flere gode ideer så er jeg åpen for flere innspill!

:vinke:

Skrevet

Mannen min fyller 30 om 3 uker, og jeg har tenkt og kjøpe en sånn cappuchino.maskin til ham.

Det har han ønsket seg leeeeenge.

Skrevet

Elektronisk dart; ga d til sambis til jul! KNALLSUKSESS!!! for å si d mildt....blant gutter i ALLE aldre, og jenter som er en av gutta....Har hatt mye moro m d spillet etter jul....

Skrevet

Jeg kjøpte en lommelerke til min samboer i tillegg til noe annet han ønsket seg..., hvor jeg graverte inn navnet og dato...(dette ble gjort etter at han fikk den - om han ville byttet den...)

Tror jeg betalte ca 1000,- hos en gullsmed her i byen inkl gravering....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...