Gå til innhold

desperate housewifes-spørsmål


milla-mor

Anbefalte innlegg

i slutten av forrige sesong var mannen til lynette utro. hun dro i skjul etter ham når han skulle på "forretningsreise", og så ham kline med en annen kvinne.

men i den nye sesongen er jo dette helt borte. det har ikke vært noe som helst snakk om dette, på tross av at det avsluttet en sesong, liksom...

har en venninne som også reagerte på dette, men vi ser ikke helt greia... angret forfatteren på utroskapen, og håper at alle seerne har glemt det, eller? noen andre som husker dette? har det vært en oppklaring som jeg (på tross av å ha sett alle episodene) ikke fikk med meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj gjorde han det!!! Det kan ikke jeg huske?

Var det da Lynette trodde han var utro, og hele den greien med den datteren ble oppdaget? Var det i den sammenhengen eller var det en helt annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj gjorde han det!!! Det kan ikke jeg huske?

Var det da Lynette trodde han var utro, og hele den greien med den datteren ble oppdaget? Var det i den sammenhengen eller var det en helt annen?

nei, det var ikke med moren til datteren... trooor jeg...

åh, det er så irriterende. lynette var jo mistenkelig, for hun fant noen rare kvitteringer i lommen hans og sånt, så hun overlot ungene til hun gamle (mrs mcclusky, eller noe...) og fulgte etter ham i smug når han dro på forretningsreise.

lynette står utenfor et hus, og gjennom vinduet kan hun se mannen kline med en dame. så drar hun hjem, skriver en lapp om at hun og ungene er hos noen andre. mannen finner denne lappen, og så... sesong slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klinte da ikke, hun så dem bare sitte og snakke sammen. Og damen viste seg å være Nora, som Tom altså hadde fått denne jentungen med.

Endret av Miel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klinte ikke nei, såvidt jeg husker drakk de vin sammen, også så hun at de gikk opp i andre etg, og da så hun ikke mer :)

Men jo, dette var moren til Toms datter, som han hadde en greie med for lenge siden, og det var altså ikke noe utroskap i det hele tatt :)

Virker som du har gått glipp av noen episoder ja, eller blander sesonger?

Endret av Tinesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klinte da ikke, hun så dem bare sitte og snakke sammen. Og damen viste seg å være Nora, som Tom altså hadde fått denne jentungen med.

så rart... det er ikke slik jeg og min venninne husker det i det hele tatt.

men stemte resten, da? at lynette fulgte etter tom, og at lynette reiste vekk med ungene og etterlot en lapp? jeg har sett alle episodene, nemlig, men det er jo en stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så rart... det er ikke slik jeg og min venninne husker det i det hele tatt.

men stemte resten, da? at lynette fulgte etter tom, og at lynette reiste vekk med ungene og etterlot en lapp? jeg har sett alle episodene, nemlig, men det er jo en stund siden...

Jepp hun satt i bilen utenfor huset og så dem sammen (de gjorde jo egentlig ingenting "farlig"), også dro hun hjem, pakket sakene og dro med ungene på et hotell ellernoe, mener jeg å huske :) (husker iallefall at ungene lekte i et basseng :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener og at det ikke var noe klining, men sånn det var satt opp så det jo ut som om de skulle opp å gjøre noe mer!

Men jeg tenker litt mer på når Lynette tok faren til Tom å være utro, så sa hun at hadde Tom gjort det hadde det hadde hun kasta han ut. Og Tom sa vel til faren at han var redd for at Lynette skulle finne ut om noe (vi gjetter jo da på utroskap) men var det da egentlig snakk om dattra og Nora? For det skjedde vel før han møtte Lynette?

Er så lenge siden jeg har sett det at jeg har glemt det jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaahhh... takk for oppklaring :)

da var det bare vi som husket feil. så bra! jeg synes det var voldsomt irriterende at de bare droppet å si noe mer om utroskapen, liksom, men dèt er jo ikke så rart, hvis den aldri har skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Tom sa vel til faren at han var redd for at Lynette skulle finne ut om noe (vi gjetter jo da på utroskap) men var det da egentlig snakk om dattra og Nora? For det skjedde vel før han møtte Lynette?

Jeg regner med det var Nora han snakket om, ja.

Da denne samtalen mellom Tom og faren hans fant sted ante vi jo ingen ting om Nora og "løsungen", men jeg tenkte faktisk allerede da at det helt sikkert var noe annet enn utroskap siden de la så opp til at det skulle se ut som at han hadde vært utro. (Hvis noen skjønte den setningen... :sprettoy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...