Gjest ami Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Har atopisk eksem og er veldig plaget for tiden. Store utbrudd i hodebunnen, ryggen, armer og ben og rundt øynene. Begynner å bli rimelig desperat, klør meg til blods hver kveld/natt, umulig å sove. Tenkte på om det hjalp med litt solarium? Leste i noen andre tråder her om udos choice, en slags olje. Men når jeg søkte kom det opp at det skulle brukes i matlaging? Kan man ta den som vanlig tran? Og til dere som har atopisk eksem, har den hjulpet, hva hjelper evt for deg? Blir takknemlig for alt av tips!
Gjest tippsi Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Ekskjæresten min var veldig plaget av atopisk eksem, og jeg tipset ham om denne oljen. Den står i kjøleskap (tror jeg) i helsekostbutikken, og inneholder omega 3,6 og 9. Du kan rett og slett ta en skje hver dag og svelge det! Det smaker visst ikke noe godt da. Hvis du kan blande i matlaging er jo også det supert! Er usikker på effekten av denne på eksen min, da vi slo opp like etterpå. Jeg leste imidlertid at forskning viste at dette hjalp. Ellers tok han også lysbehandling på et hudpleiesenter. Ett minutts intenst lys eller noe sånt, som visstnok var veldig effektivt! Tror også solarium skal kunne hjelpe. Har du vært hos hudlege da? Kanskje han eller hun kan gi deg et ordentlig behandlingsprogram.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå