Gå til innhold

Den ultimate småbarneferien!


Jentemamma

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er blitt vanskeligere å planlegge turer nå som vi har små barn. Vi har tre barn under fire år.. Hjelp! Jeg føler vi blir "sittende fast" på de samme hotellene (les: Sunwing resorts o.l). Trenger inspirasjon og tips til neste års ferie! Hvor har dere vært? Hvor bør vi IKKE reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med så små barn ville jeg ha satset på et trivelig lite hotell i Hellas et eller annet sted med barnevennlig strand.

Barn blir utrolig godt mottatt i Hellas og jeg er sikker på at ungene, og dere, vil kunne få en fin ferie der helt uten resorts og bamseklubber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har så små barn, er det vel greit å satse på en ferie hvor man ikke reiser så mye rundt - men holder seg på ett sted.

Feriehus synes jeg er glimrende i så måte, og det kan man jo leie omtrendt hvorsomhelst i Europa. Vi var i Polen i sommer, og det kan anbefales hvis man vil han en rimelig sommerferie. I nord er det fantastiske strender, og mange koselige badebyer. Vi leide hus gjennom Novasol, men man kan sikkert gjøre det enda billigere om man leier privat.

Man kan ta ferge fra Sverige til feks Swinoujscie (helt øst) eller fly billig med Norwegian til Gdansk eller Szczecin. Vi reiste en del med tog i Polen (veldig bra tog og rutenett), men det er nok en del lettere med bil når man har tre så små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ultimate ferien da jeg var småbarn, var hos besteforeldrene på fjellet. Uten innlagt vann og strøm eller annen luksus. Men det er der alle de beste barndomsminnene er fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dannmark er et bra sted å reise med små barn. Vi var i Dannmark da barna var små. Leide oss sommerhus ved stranda. Vi badet, spilte badmington, grillet, gikk turer og var en dag på djurs sommerland. Barna syntes det var moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...