Gå til innhold

CHAT.NO

Fremhevede innlegg

Gjest SJOKKERT
Skrevet

var nylig inne på chat.no, har ALDRI sett verre! Alt folk skrev til meg var "leken?", "kåt?", "asl?" og "jente?"

:kjefte::kjefte:

Hvorfor skjønner ikke de brødhuene av noen mannfolk at de ikke kommer frem til NOE SOM HELST ligg osv når de holder på på den måten?! De prøver å sortere ut på hurtigste måten "mulige" damer de kan knulle på, skjønner de ikke at hvis de vil ha seg et jævla ligg så må de være litt mer KOSELIGE? Prøve å skjule hensiktene sine? Hehe. Skal aldri mer inn på chat.no!! :slåss: :slåss:

Det at de vil ha knulling er en ærlig sak, men fremgangsmåten er lik en apes!! *HJELP* :regn:

Videoannonse
Annonse
Gjest fremdeles sjokkert...
Skrevet

Hvis noen gutter leser dette innlegget, kan dere være så snill og forsikre meg om at dere synes det er teit? Klarer ikke i min villeste fantasi å skjønne at oppegående gutter holder på sånn? Det må jo være de minst ressurssvake som er innpå chat.no og skriver som om de har en intelligens på 40.

Gjest StockDama
Skrevet

siden tidenes morgen innen online chatting har det vært overflod av kåte griser...man lærer seg fort å ignorere de..

Skrevet

Jeg møtte en skamdeilig type jeg har fantastisk sex med der.. :sjenert:

Men samtalen startet ikke med "kåt??", da..

Skrevet
Age, Sex, Living...

Age, Sex, Location...

Skrevet

Sånn er det bare, tror det er bare å ignorere det...

Skrevet
Jeg møtte en skamdeilig type jeg har fantastisk sex med der.. :sjenert:

Men samtalen startet ikke med "kåt??", da..

Hvordan ialle dager turte du det?

Hmm... kanskje jeg er litt prippen..?

Skrevet
Hvordan ialle dager turte du det?

Hmm... kanskje jeg er litt prippen..?

Pratet en godt stund på msn først. Bor i forskjellige byer, og plutselig kom han hit. Ikke for å møte meg, men ville gjerne ta meg med ut en tur når han først var der. Jeg turde egentlig ikke, men fant ut at jeg skulle være litt modig for en gangs skyld.. :fnise:

Endte med noen av den beste sexen jeg har hatt. Gav et lite kick å møtes slik også.. :)

Skrevet
Pratet en godt stund på msn først. Bor i forskjellige byer, og plutselig kom han hit. Ikke for å møte meg, men ville gjerne ta meg med ut en tur når han først var der. Jeg turde egentlig ikke, men fant ut at jeg skulle være litt modig for en gangs skyld.. :fnise:

Endte med noen av den beste sexen jeg har hatt. Gav et lite kick å møtes slik også.. :)

Du verden....

Antar at det er best å være singel for å gjøre slikt. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...