Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan ikke folk som skal svare i en tråd hvor førsteinnlegget er enooormt langt la være å sitere hele jævla innlegget når de bare skal si 'ja, jeg er enig' eller noe sånt? Hvis slutten av innlegget inneholder et spørsmål trenger da ikke absolutt alle kvinneguidere å sitere hele tusenordsinnlegget bare for å svare!

Dette skjer i ufattelig mange tråder og er innmari slitsomt. Skjerpings!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Og ikke bare her, men på mange andre forum også. Skjønner bare ikke poenget.

Burde nesten blitt inført en regel mot det (om det ikke er).

Skrevet
Kan ikke folk som skal svare i en tråd hvor førsteinnlegget er enooormt langt la være å sitere hele jævla innlegget når de bare skal si 'ja, jeg er enig' eller noe sånt? Hvis slutten av innlegget inneholder et spørsmål trenger da ikke absolutt alle kvinneguidere å sitere hele tusenordsinnlegget bare for å svare!

Enig. Og ikke bare her, men på mange andre forum også. Skjønner bare ikke poenget.

Helt enig

Skrevet
Helt enig

Det var ikke morsomt! :/

Skrevet

Helt enig

Det var ikke morsomt! :/

joda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...