Gå til innhold

That 70's show


Mona

Anbefalte innlegg

Nå er nettopp en sesong over, og jeg gledet meg til en ny da dette er så langt jeg har sett før. Men av den offisielle hjemmesiden deres, ser det ikke ut til at det er produsert flere? Æsj!! Kul serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Corto Maltese

Vel siden den siste episoden ble spilt inn i 2006. Og den ble canselert etter 8 sesonger så sier det seg selv at det ikke kommer nye episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, TV2 sendte den siste episoden som er produsert av That 70s show nå nylig. Synd at det ikke er laget flere sesonger av den!

Det ble for øvrig startet en serie som het That 80s show. Den var med helt nye skuespillere, men skulle vel følge litt av det samme formatet. Serien ble ikke populær, og ble kansellert etter kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tweek_*

That 80`show er jo ikke det samme i det hele tatt.

Selv har jeg alle episodene og siden ejg bare har sett hakkete på tv har jeg begynt fra begynnelsen. Er nå på sesong 4 :) Men søttitallssjåoet er dritfet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en dokumentar om den serien for et års tid siden, og da sa de at den ble avsluttet fordi Eric og en til (mulig Ashtons karakter?) ville ut av serien, og at seertallene hadde gått veldig ned da de forsvant. Den episoden der de feirer nyttårsaften 1979 (gikk torsdag i forrige uke tror jeg) er så vidt jeg vet den siste som ble laget. Veldig trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en dokumentar om den serien for et års tid siden, og da sa de at den ble avsluttet fordi Eric og en til (mulig Ashtons karakter?) ville ut av serien, og at seertallene hadde gått veldig ned da de forsvant. Den episoden der de feirer nyttårsaften 1979 (gikk torsdag i forrige uke tror jeg) er så vidt jeg vet den siste som ble laget. Veldig trist...

Og akkurat den siste episoden fikk jeg ikke sett!! Æsj æsj, så den ikke sist heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo hende du finner den på nettet (kan dessverre ikke hjelpe, for er helt elendig til nedlastning og sånn...)

Er ingen veldig god avslutning på en så god serie, så skjønner nesten ikke at det er slutt før det ikke kommer flere nye episoder.

Send en mail til TV2 og spør om de kan sette den opp en gang til. Må da være det samme om de sender en episode fra sesong 3 for åttende gang eller den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden ligger på YouTube.

Suverent, fikk sett den! Bare Friends går over denne serien synes jeg (om ikke akkurat siste episode var så bra da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...