Gå til innhold

Ereksjon hos menn på jobb


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet at menn kan få ereksjon tilfeldig og opptil flere ganger om dagen, men er det vanlig at de har det veldig ofte i løpet av en arbeidsdag?

Jeg klarer ikke å la være å legge merke til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg klarer ikke å la være å legge merke til det.

Neivel? :ler:

Skrevet

... hvis du får ereksjon så ofte, så er det sikkert slitsomt ;)

Skrevet

Har lest et sted at snittet er på rundt 11 ereksjoner i døgnet. Da er det rimelig at noen av dem inntreffer på jobb, og også når du ikke er i nærheten.

Gjest Gjest_Tormod_*
Skrevet

Ereksjon på jobb er først og fremst et problem(?) for de som har lite å gjøre på jobb. I slutten av arbeidsuka er ereksjonsproblemet spesielt stort, da sitter vi som oftest ved med en hånd under skrivebordet...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min bruker å få det når jeg sender bilder til han mens han er på jobb :sjarmor:

Gjest Gjest_Knut_*
Skrevet
Min bruker å få det når jeg sender bilder til han mens han er på jobb :sjarmor:

Bilder av deg/dere, eller andre?

Skrevet

Vil det si at du merker det på deg selv, eller at du ser mannlige kolleger få det?

Jeg har aldri sett noen kolleger få ereksjon. Heldigvis, det ville sendt ut noen veldig dårlige signaler..naturlig eller ikke.

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet
Min bruker å få det når jeg sender bilder til han mens han er på jobb

Ahhh, hva er vel mer pirrende enn å få sexy og litt småfrekke eller pornografiske bilder av sin kjære på mobilen :wow:

Han er heldig typen din Mysticgirl

Skrevet

Gjest: Sånt får du bare tåle, det er naturlig :P

Skrevet

Det første som slo meg da jeg leste dette var -Hva i huleste er det TS jobber med siden han/hun kan følge med på ståpikkene til menna rundt seg? Renholder som vasker under skrivebordene? Dameundertøyforretning med bare mannlige ansatte?

Gjest hehehehhehehheheh
Skrevet
Det første som slo meg da jeg leste dette var -Hva i huleste er det TS jobber med siden han/hun kan følge med på ståpikkene til menna rundt seg? Renholder som vasker under skrivebordene? Dameundertøyforretning med bare mannlige ansatte?

Off topic, besserwisser... Get a life :)b

Skrevet
Har lest et sted at snittet er på rundt 11 ereksjoner i døgnet. Da er det rimelig at noen av dem inntreffer på jobb, og også når du ikke er i nærheten.

Og sånn ti av disse er om nattene hvis jeg ikke tar helt feil..

Skrevet
Det første som slo meg da jeg leste dette var -Hva i huleste er det TS jobber med siden han/hun kan følge med på ståpikkene til menna rundt seg? Renholder som vasker under skrivebordene? Dameundertøyforretning med bare mannlige ansatte?

Bare homser kanskje?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Bilder av deg/dere, eller andre?

Av meg :sjarmor:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Ahhh, hva er vel mer pirrende enn å få sexy og litt småfrekke eller pornografiske bilder av sin kjære på mobilen :wow:

Han er heldig typen din Mysticgirl

Ja det er pirrende ja. Kjempedeilig..

Gjest randomguy
Skrevet

ja, ereksjon på jobben og i andre uheldige sitvasjoner er plagsomt! XD

kan skje når som helst, selv når du ikke er kåt eller holder på med noe som kan minne deg på sex.

og noen ganger kan det også være veldig vanskelig å få den ned igjen! XD

Gjest Fallera
Skrevet
ja, ereksjon på jobben og i andre uheldige sitvasjoner er plagsomt! XD

kan skje når som helst, selv når du ikke er kåt eller holder på med noe som kan minne deg på sex.

og noen ganger kan det også være veldig vanskelig å få den ned igjen! XD

Bste måten er å bruke'n opp. Det får være opp til hver enkelt hvordan..

Skrevet
Ereksjon på jobb er først og fremst et problem(?) for de som har lite å gjøre på jobb. I slutten av arbeidsuka er ereksjonsproblemet spesielt stort, da sitter vi som oftest ved med en hånd under skrivebordet...

Fint om folk ikke kommer rett inn på kontoret da kanskje...

Så de som har mye å gjøre på jobb får ereksjoner de også, men de har så mye å gjøre at de ikke merker det?

Det er uanstendig av menn å få ereksjoner i møter, på kurs og i lunchen!

Skrevet
Det er uanstendig av menn å få ereksjoner i møter, på kurs og i lunchen!

Samme gjelder til kvinner, helt uakseptabelt at kvinner blir tent i møte, kurs eller lunch.... :ler::ler::ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...