Gjest soya Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg er ei tynn jente. Da jeg var yngre ble jeg endatil mobbet for at jeg var for tynn. Etter ungdomsskolen og videregående la jeg på meg litt. Ikke så mye, men ganske mye over magen. Jeg har blitt mer og mer frustrert over magen. Noen ganger tror jeg at jeg bare er oppblåst, men når jeg klemmer på den, så er det jo "flesket" jeg klemmer på. Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt den store magen, som skiller seg veldig ut fra resten av kroppen, og som gjør selvfølelsen min skikkelig lav. Jeg forsøkte å gå ca en time hver dag (går ganske langt og hurtig til jobb), trene litt (jogge, situps, sykle) sånn innimellom. Spise regelmessig, mer salat og sunn mat. Og her sitter jeg...Magen er seriøst større en noen gang, og det ser faktisk ut som jeg er smelt på tjukka...Det er såååå frustrerende, for jeg føler at tross alle mine anstrengelser for et mer aktivt og sunnere liv, så skjer faktisk det motsatte. Jeg legger på meg istedet... Jeg har så lyst til å ta fettsuging på magen...Noen som vet hva det koster, og hvor man får gjort dette? Er det andre ting som kan hjelpe? Jeg har ikke skiftet p-piller eller noe som skulle tilsi at magen skulle bli større nå...
Bokormen Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Kanskje du bør ta deg en tur til legen og få sjekket ut at du ikke er intolerant mot noen matvarer el.? Er flere slike ting som kan gjøre magen oppblåst!
Gjest ts Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg vet at det er noe rart med magen min, for er veldig ofte oppblåst og slikt. Har derfor prøvd med glutenfritt knekkebrød blant annet. Det hjelper litt. Men kan det faktisk hende at hvis magen blir veldig oppblåst (som hos en gravid), at det er grunnen til at den henger etterpå, at det ikke nødvendigvis er flesk, men resultatet av en strukket mage?
Bokormen Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Magen blir nok desverre ikke så oppblåst at den vil bli slapp og henge etterpå. Det skulle nok ganske mye til Men du bør uansett få det sjekket av en lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå