Kitsune Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Har en ide om at strømpebukse og hofteholder i ett må være genialt for å ha under kjolen. Vet at LaRedoute har en slik, men i sort. Den finnes heller ikke på nettbutikken deres heller, synd. For det jeg har sett for meg er "hofteholder" i strømpebuksestoff, så forstetter den ned og blir til strømper. Altå er det åpent rundt skrittet og man kan dermed ha en truse der. Jeg skal ikke ha korsett eller noe slikt, heller ikke hofteholder. Dette fordi jeg ikke vil stappe mere under kjolen, og heller ikke trenger det. Så er det noen som kan tipse meg om dette har et eget navn jeg kan søke på, eller som har sette det steder på nettet og kan linke for meg? Her skulle de ha 500 kr for dette, og det mener jeg er unødvendig dyrt! Så jeg vender meg til dere, takker på forhånd for hjelp:)
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Prøv under "suspender stockings" på http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm
milla-mor Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 har du prøvd strømpe-avdelingen på esthetique, steen & strøm (oslo)? jeg har et slikt derfra, men det begynner å bli noen år siden. fikk mitt gratis, men tror ikke det kostet mer enn 250...
Kitsune Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Hei gjest Har du bestilt derfra og vet at det er ok eller? For det er akkurat slike jeg er på utkikk etter..
Gjest Elfrida Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Stockingshq er et helt ok sted å handle - har aldri hatt noen problemer med dem og jeg har bestilt derfra noen ganger.
Gjest Gjest_Kitsune_* Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Tusen takk for svar:) Vil medium tilsvare norsk medium da?
Kitsune Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Også denne så fristende ut, selv om jeg hadde bestemt meg for at det ikke var nødvendig. Men er det noen som evt. kjenner størrelsessystemet her? er en helt medium 38 i Norge (som visstnok er stort andre steder..) http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå