Gå til innhold

Jeg skal fri!!!!vil DU ha tips?

Fremhevede innlegg

Gjest Sommerfuglen
Skrevet

Neste helg på lørdagen og jeg måtte bare si det til dere!! Jeg har holdt det så hemmelig at ingen andre vet om det. Jeg har planlagt dette siden sommerferien, men har arbeidet intensivt med det siden jul!

Først hadde jeg tenkt å dra på hotell og ha en romantisk middag men siden vi netopp har flytta fikk jeg ikke råd til det. Vi ble sammen den 7 april, men jeg har prosjekt arbeid og jeg har ikke mye lyst å arbeide den kvelden så jeg vil gjøre det helga før, men jeg vi at datoen i ringene (viss han svarer ja da:) skal være den 7. Jeg kan nesten ikke vente!!! Jeg både gruer meg og gleder meg så at jeg har hatt søvn vansker de siste ukene :lol:

Vi ble sammen for 3 år siden da jeg var 15 og han 24, vi har bodd sammen i snart 2 og ett halvt år og vi har det helt fantastisk og vi deler alt sammen. Jeg trodde ikke at mitt liv skulle bli så fantastisk :D

fra første sekund visste jeg at dette var mannen jeg ville dele resten av mitt liv med, Han er min beste venne min elskede og min jeg elsker ham og han elsker meg utrolig mye..... må bare gjenta: Jeg er bare så ufattlig UBESKRIVELIG LYKKELIG OG JEG VET KNAPT HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG!!har sommerfugler i magen hver dag!!!!

Viss noen trenger tips om hvordan de skal fri så se her:

-Han kommer hjem fra jobb og jeg møter ham i døren med en kjempe romantisk og deilig kyss!

-Jeg legger han ned i sengen, kler av ham, masserer han inn med aromatiske oljer i godt o vel en time.

-Han legger seg i det varme badekaret i en time, Stearin lys og rolig musikk og champagne

-Imens fixer jeg middag:Entrecote, hjemmelaga fløtegratinerte poteter, peppersaus og hvit saus, grønnsaker, rødvin.

-Jeg har på forhånd pynta det fint i stua med duftlys og rolig musikk.

-Jeg går ned i kjelleren og steller meg, skal ha på en sexy svart silkekjole og stroppesko.

-Jeg har lagt fram litt pen klær til ham på badet og når han kommer inn spiser vi.

-Etter maten lar vi det sige med litt mer champagne og frukt

-Jeg har laga en romantisk tale hvor jeg forteller om hvor mye han betyr for meg og jeg frir med: Vil du tilbringe resten av ditt liv med meg min prins?

-Jeg tar fram ett eklusivt ring etui, ringen er ikke der men et utklipp av to forlovelses ringer og så har jeg roser til ham.

-Jeg hadde lyst å fri med ring, men jeg ville at han skulle være med å bestemme for vi skal jo tross alt ha dem på for resten av livet :wink: Personlig liker jeg de gode gamle som er veldig brede.

-Dette skal være 3 årsdags gaven fra meg, men jeg kan garantere at han vil være med på å betale dem :blunke:

Hvordan tror dere han vil reagere :wink:

Har dere noen ideer til frieri?

Øsker alle som har tenkt å fri både damer og herrer lykke til med å fri!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir kjemperomantisk!

Bare litt irriterende at det ikke var meg som fant på denne ideen, er gift så det blir litt vanskelig å kopiere :ler:

Har flere venninner som venter på frieri, har sagt at de kan da vel fri selv. Men nei....jeg kan da ikke det sier de. Skal vise dem denne tråden!

Skrevet

Kjemperomantisk! Ønsker deg lykke til!

Gjest Sommerfuglen
Skrevet

Tusen takk!!! Jeg gleder meg helt vilt og jeg er sikker på at det kommer til å gå bra!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...