Gå til innhold

Spiser ikke Grandiosa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grandiosa kommer svært langt ned på lista over ferdig-pizza og kan til nød aksepteres en sjelden gang i mangel av noe annet.

Videoannonse
Annonse
Gjest puselabb
Skrevet

Vi pleier aldri å ha Grandiosa til middag. Vi spiser det noen ganger sent på kvelden hvis vi ikke har hatt noen ordentlig middag. Men det er igrunn bare i ferier, når vanlig matrutine har for vane å skli litt ut.

Skrevet

Har spist endel ferdigpizza mens jeg var student, og av og til seinere. Fortsatt hender det en veldig sjelden gang at det blir grandiosa framfor skikkelig middag, hvis ingen av oss orker å være kreative i det hele tatt, men vi kjøper heller andre typer (Dr Oetker er ok, synes jeg), eller bestiller take away. Grandiosa smaker ikke akkurat godt, nemlig.

90% av middagene forøvrig er faktisk ganske sunne og lagd mer eller mindre fra bunnen av, med både økologiske grønnsaker, rent og magert kjøtt, fullkornspasta eller linser, naturris osv, så jeg nekter å ha dårlig samvittighet :) Men skal innrømme at Grandis og dess like frister sjeldnere og sjeldnere.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Vi spiser i grunnen svært sjelden kjøpepizza. Syns den vi lager selv blir mye bedre. Som flere nevner, så syns jeg ikke det er så tidsbesparende i forhold til annen mat som også er mye bedre.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Jeg spiste en del grandis da jeg bodde på hybel. Nå liker jeg å lage mat, så da lager jeg heller skikkelig mat. En sjelden gang hiver vi en grandis i ovnen, både for å slippe rot og det å stå ved grytene. Tror vi kanskje spiser maks 5 grandiosaer i året.

Sambo spiste det sikkert hver uke før han uoffisielt flyttet inn hos meg. (Han har spist det på julaften en gang...)

Skrevet

hei, jeg synes ikke alle barn må spise Grandis nesten hver uke.

Min personlige erfaring fra min 2 åring viser at når vi bestiller maten vår fra www.hjemtildere.no så kommer de med varene vi har bestilt og derfor blir ikke så mye venting på oss. Vi lager maten fort og det blir ikke Grandis så ofte som DE mener.

Skrevet

Huff, nei Grandiosa er forferdelig. Nå er jeg ikke glad i frossenpizza uansett, men det finnes de som er noe bedre enn akkurat den.

Gjest Thelma :-)
Skrevet

Jeg spiser veldig sjeldent frossenpizza - det skjer så og si aldri. Men ungene min har alltid elsket sånne pizzaer, så de finnes ofte i fryseren hjemme hos oss .. Greit å ty til for folk i farten til tider ..

.. selvsagt er det mat som er mye bedre - men det er jo noe man tyr til de gangene man ikke gidder lage noe ..

Skrevet
Jeg har frossenpizza i fryseren for de dagene jeg har mindre tid men det er ikke Gradiosa. Har mer sansen for Pizza Originale.

samme her!!

Men mest fordi samboeren min ikke syns noe om grandisen..

jeg synes den er helt okei!! men pizza originale er best!!! :)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg kjøper ikke Grandiosa en gang i året engang, men jeg spiser det hvis jeg får det servert, og synes ikke det er vondt selv om det er milevis fra favorittretten.

For barn ville jeg funnet andre kjappe løsninger. Med planlegging går det uten å ta for mye tid.

Skrevet

Vi spiser frossenpizza noen få ganger i året, og da sjeldent grandiosa. Hjemmelaget pizza derimot, det spiser vi en gang i uka :)

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på pizza!

Vi spiser også sjelden Grandis, men vi liker det, altså! Det er bare så sjelden det blir et alternativ.

Men akkurat nå kunne jeg godt tenke meg å svippe bortom Rimi og snackse litt i frysedisken...hehe!

Skrevet

Her i huset er Grandis eller BigOne frokost utpå formiddagen etter en skikkelig fest. Vanligvis synes jeg ikke det er godt, men i dehydrert og forranglet tilstand er det akkurat hva smaskløkene mine foretrekker. Om jeg er veldig veldig sliten, f.eks har jobbet hardt og gått lenge uten mat får jeg litt av det samme junk-food-suget som jeg har dagen derpå, men da har jeg som regel nærværelse nok til å skaffe noe som er et lite hakk bedre, enten det er take away eller annen ferdigmat.

Når det gjelder teorien om at unge enslige menn spiser store andeler av landets grandiosaproduksjon så tror jeg det kan stemme bra. I et kollektiv der noen mannlige venner av meg bodde hadde de på kjøkkenet en stabel tomme pizzaesker som klarte å bli to meter høy på under et år. Og leieboeren vi delte kjøkken med et par år spiste frosenpizza en til to ganger i uka i tillegg til at han ofte kjøpte pizza fra Dolly eller liknende.

Skrevet

Noen ganger er grandis utrolig godt ja. Liker å lage mat og prøve ut nye og eksotiske oppskrifter men av og til må jeg bare ha grandiosa på samme måte som jeg av og til må ha medisterkaker med kokte poteter.

Skrevet

Hei

Jeg kan heller ikke huske sist jeg kjøpte en Grandiosa. Jeg pleier heller å lage maten selv og pizza blir veldig god når den er helt hjemmelaget. Men dersom en ikke gidder å lage så mye er frossenpizza et alternativ men det finnes bedre (men dyrere) alternativer enn Grandiosa.

Skrevet

Jeg spiste kjøpepizza av og til som student, men nå spiser vi det veldig, veldig sjeldent. Mamma ser likevel ut til å tro at det er alt vi spiser :ler:

Rett skal være rett, jeg kjøpte en frossenpizza på Smart Club nylig, med ostefylt skorpe - og den var litt nammis :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...