Gjest Peachbud Skrevet 22. august 2007 #21 Skrevet 22. august 2007 Jeg og samboeren spiser ikke Grandiosa, og jeg er heller ikke vant til den pizzaen fra jeg var liten. Hvis vi skal ha frossenpizza, velger vi andre merker.
FrizzleSizzle Skrevet 22. august 2007 #22 Skrevet 22. august 2007 Ja, det var det jeg egentlig lurte på. Finnes det faktisk de som spiser grandis på julaften, eller er dette bare en populær vandrehistorie? I vår satiriske kvasi-opprørske epoke på 90-tallet en gang spiste søstra mi og jeg Grandiosa på julaften. For tradisjoner var no' tull og de som ikke likte Grandis var snobbete osv. Vi var voksne, altså. Unge voksne.
Orthia Skrevet 22. august 2007 #23 Skrevet 22. august 2007 Jeg tror faktisk ikke sønnen min på 6 1/2 har smakt Grandiosa (hvis han ikke har fått det borte). Maken til trist mat skal man lete lenge etter! Vi spiser gjerne pizza, men aldri frossenpizza. Som regel hjemmelaget, evt take-away om det er noe spesielt.
Tinelise Skrevet 22. august 2007 #24 Skrevet 22. august 2007 har aldri vært noe fan av ferdigpizza. da jeg bodde hjemme fikk vi d til middag sånn ca 1 gang i året og jeg har opprettholdt den tradisjonen når jeg flytta for meg selv. jeg har aldri kjøpt meg grandiosa for å spise den selv, men d kan være at kjærester har overtalt meg til å spise d en gang i blandt. orker jeg ikke lage mat er d helt andre enkle løsninger jeg går for enn grandiosa.
Mediocre Skrevet 22. august 2007 #25 Skrevet 22. august 2007 Jeg spiser grandiosa avogtil, men ofte velger jeg ristorante eller en sånn liten variant siden grandiosa blir for stor. Men jeg synes den er god jeg (riktignok må jeg ha sweet chili saus på ).
Arkana Skrevet 22. august 2007 #26 Skrevet 22. august 2007 Spiser aldri Grandiosa nei, det er rett og slett ikke godt. Hvis jeg ikke har tid/lyst til å lage pizza selv kan det egentlig være det samme. Jeg tar heller en skive brød enn grandiosa.
starie Skrevet 22. august 2007 #27 Skrevet 22. august 2007 Grandiosa lukter fotsvette. Jeg har ferdig kjøttsaus i frysen som jeg slenger på et pitabrød+ost. Smaker mye bedre.
emi Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Ekorn Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 Jeg synes Grandiosa er skikkelig godt jeg Faktisk... Samboeren min er såå oppgitt over meg, for han er litt sånn amatør-gourmet, og lager middag fra scratch så og si hver dag. Ikke misforstå; jeg elsker maten han lager, men innimellom synes jeg "enkel" mat er vel så godt. Men jeg kan allikevel ikke huske sist jeg spiste Grandiosa da. Blir som regel "ordentlige" middager.
skrue Skrevet 23. august 2007 #30 Skrevet 23. august 2007 Hvordan er det med dere? Er "Grandis" virkelig så vanlig som produsenten skal ha det til? Grandiosa er noe jeg ikke spiser nei. Det får være måte på hvor dypt man skal synke. Hjemme har jeg vel kanskje spist en ferdigpizza av annet merke i året de siste 10 årene. Kan hende jeg får en bit på en fest el.
Ekorn Skrevet 23. august 2007 #31 Skrevet 23. august 2007 Det får være måte på hvor dypt man skal synke Godt sagt, godt sagt.... :kaffe:
Annie Skrevet 23. august 2007 #32 Skrevet 23. august 2007 Eg kjenner barn og undgom som fekk lov/får lov til å ete Grandis på julafta.... tragisk! Om det er det beste barna vet, og de samtidig ikke liker det som er "julemiddag", så hvorfor ikke?? Eksen min likte ikke pinnekjøtt og et år ville han ha wienerpølser og potetmos. Ser ikke noe galt i det. Vi spiser Grandiosa. Både fordi vi liker det, og fordi det er enkelt, lite oppvask, og man får gjort andre ting i mellomtiden. Men vi har det vel sjelden oftere en 1 gang i måneden.
FrizzleSizzle Skrevet 23. august 2007 #33 Skrevet 23. august 2007 Merkelig at Grandiosa er en av Norges mest solgte ferdigpizzaer, og så er det "ingen" som spiser det. Litt sånn à la Se&Hør som er Norges mest solgte ukeblad, men folk leser det bare hos tannlegen. Hmm.
Gjest bada Skrevet 23. august 2007 #34 Skrevet 23. august 2007 (endret) Merkelig at Grandiosa er en av Norges mest solgte ferdigpizzaer, og så er det "ingen" som spiser det. Litt sånn à la Se&Hør som er Norges mest solgte ukeblad, men folk leser det bare hos tannlegen. Hmm. Hehe, du har nok et poeng. Det er sikkert mange flere Grandiosa-spisere blant KG-brukerne enn det som kommer frem i denne tråden. Allikevel: Mitt inntrykk er at de ivrigste Grandiosa-spiserne er ungdom og mannlige studenter. Jeg bor nemlig i et område hvor det bor mange studenter, og det er snarere regelen enn unntaket at gutter i begynnelsen av 20-åra har Grandiosa i handlekurven. Det kan godt være at mesteparten av den Grandiosaen som blir solgt blir konsumert av en forholdsvis liten del av befolkningen, og da stemmer det forsåvidt at det er "ingen" som spiser det. Spørsmålet til trådstarter var for øvrig hvorvidt "alle" barnefamilier har Grandiosa til middag så ofte som én gang i uken, og om dette er noe som blir oppfattet som gjengs og noe man ikke kan unngå p.g.a. tidsklemma. Og der tror (håper) jeg at svaret er nei. Endret 23. august 2007 av bada
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #35 Skrevet 23. august 2007 Merkelig at Grandiosa er en av Norges mest solgte ferdigpizzaer, og så er det "ingen" som spiser det. Litt sånn à la Se&Hør som er Norges mest solgte ukeblad, men folk leser det bare hos tannlegen. Hmm. Mulig det er "merkelig" for deg, men det er MANGE som verken spiser gradiosa eller leser se&hør selv om begge disse sikkert har store opplag og salgstall.. Jeg har ikke spist gradiosa siden jeg var student og jeg har aldri kjøpt se&hør (har kun bladd litt i det på hytta til bestemor.. hos tannlegen derimot har jeg alltid funnet noe bedre )
Gjest bada Skrevet 23. august 2007 #36 Skrevet 23. august 2007 Mulig det er "merkelig" for deg, men det er MANGE som verken spiser gradiosa eller leser se&hør selv om begge disse sikkert har store opplag og salgstall.. Det er helt riktig. Det kan til og med være at flertallet av befolkningen verken leser Se & Hør eller spiser Grandiosa. Dessuten synes jeg virkelig folk skal bli trodd på disse områdene. Jeg kan ikke forestille meg at det finnes så veldig mange som spiser Grandiosa og leser Se & Hør i smug.
Daria Skrevet 23. august 2007 #37 Skrevet 23. august 2007 Jeg kan ikke forestille meg at det finnes så veldig mange som spiser Grandiosa og leser Se & Hør i smug. Det tror jeg -har vært borti såpass mange som ikke vil innrømme ting de hører på, leser, liker eller mener fordi det ikke er in nok eller riktig nok eller ikke passer med imaget deres på en eller annen måte, så jeg har ingen problemer med å forestille meg at det er nok av dem som nyter Grandiosa og Se&Hør uten å innrømme det her.
Gjest bada Skrevet 23. august 2007 #38 Skrevet 23. august 2007 Det tror jeg -har vært borti såpass mange som ikke vil innrømme ting de hører på, leser, liker eller mener fordi det ikke er in nok eller riktig nok eller ikke passer med imaget deres på en eller annen måte, så jeg har ingen problemer med å forestille meg at det er nok av dem som nyter Grandiosa og Se&Hør uten å innrømme det her. Men uansett - hvis det er slik som jeg antydet at det er en større andel KG-brukere som spiser Grandiosa enn det som kommer frem i denne tråden, betyr ikke det nødvendigvis at de som har svart at de aldri spiser det lyver - jeg tror heller at det er slik at de som spiser det og er flaue over det lar være å svare.
Gjest Marillia Skrevet 23. august 2007 #39 Skrevet 23. august 2007 Hos oss spiser vi sjelden Grandiosa, eller annen frossenpizza. Mulig en gang i halvåret eller så. Den smaker fint lite synes jeg, men går til nød. Så jeg føyer meg sånn ytterst i rekken over de som ikke spiser Grandiosa. Innrømmer dog at jeg kjøper Se og Hør, men det er kun fordi det er så gode kryssord der.
Gjest Tang Lung Skrevet 23. august 2007 #40 Skrevet 23. august 2007 (endret) Må være helt desperat mht spise Grandis :/ Den spinatpizza'n på COOP er god , spes hvis man tar på ananas (men hvorfor er pepperoni-varianten aldri der ?) Endret 23. august 2007 av Tang Lung
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå