Gå til innhold

Opplevelsesturer i Norge


Gjest Taxi

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en opplevelsestur til meg og kjæresten min til jul!! Ting jeg foreløpig vurderer: tur til svalbard! der er det noe som heter base camp, man kan dra på hundeslede-tur, snøscooter, tur med båt og andre ting. eller snøscootersafari i alta med overnatting på det ishotellet!

Men hvilke andre muligheter har jeg? det er vel noe greier oppe i stryn med brevandring og sånn? noen som har noen forslag og linker til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe en opplevelsestur til meg og kjæresten min til jul!! Ting jeg foreløpig vurderer: tur til svalbard! der er det noe som heter base camp, man kan dra på hundeslede-tur, snøscooter, tur med båt og andre ting. eller snøscootersafari i alta med overnatting på det ishotellet!

Men hvilke andre muligheter har jeg? det er vel noe greier oppe i stryn med brevandring og sånn? noen som har noen forslag og linker til meg? :)

Håper du ikke tenker på å REISE til Svalbard til jul, for der er det bare bekmørkt, og du opplever ingenting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke tenker på å REISE til Svalbard til jul, for der er det bare bekmørkt, og du opplever ingenting.....

neida, det blir nærmere påske :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt Svalbard.

Påsken er helt ideelt tidspunkt å dra på.

Lyset der oppe er bare fantastisk på den tiden.

Jeg har vært der en gang og drømmer bare om å dra tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne of Green Gables

Svalbard anbefales absolutt (men vent for all del til mars el, så lyset har kommet tilbake). Og unn dere minst en lang snøskutertur..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...