Gå til innhold

Hår, sminke og negler

Gjest Gjest_Septemberbrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Septemberbrud_*
Skrevet

Jeg vil selvfølgelig være fin på håret og pent sminket på den store dagen. :love:

Kan noen anbefale en frisør i Trondheim. Gjerne på Heimdalsida, men ikke noe krav. Hvor lang tid bør man beregne?

Har også lyst på pene negler, men det trenger jeg vel ikke gjøre på samme sted. Et par dager før bryllupet, kanskje? Eller rekker neglene å bli stygge i mellomtida? Noen som kan anbefale meg et sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale H2 på Leuthenhaven for hår. veldig mange dyktige jenter der. Neglene mine skal jeg fikse på Nail-It på Heimdal. De fikser jeg i morra, bryllupet er på lørdag.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei

Jeg jobber som makeupartist og har gjort det i 6 år. Jeg sminker til bryllup og har gjort det mange ganger med veldig gode resultater. I tillegg er det flere negledesignere i samme bygget som meg. Vi holder til i søbstadveien på Heimdal. (det er der nail it er!) Mange har opplevd å få makeupen lagt av frisøren sin, men da er det viktig med en god prøvetime og at frisøren har makeupartistutdannelse. Ikke bare det lille tillegget de har i frisørutdannelsen sin. Jeg utdanner andre til makeupartister selv og vet hvor viktig det er å forstå kunden på en slik dag som dette!!

Jeg tar 750 for prøvetime pluss makeup på dagen og kan da komme til frisøren din på selve dagen om du ønsker det.

Når skal du gifte deg da?

Skrevet

Hei.

Jeg anbefaler Style It som ligger i ila. Det er frisør og hudpleie i samme lokale så fikk både ordnet hår og sminke der. Veldig flinke begge to! Hadde prøvetime på både sminke og hår.

Jeg var der fra 10 til 13.30.