Gjest Gjest_Septemberbrud_* Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg vil selvfølgelig være fin på håret og pent sminket på den store dagen. :love: Kan noen anbefale en frisør i Trondheim. Gjerne på Heimdalsida, men ikke noe krav. Hvor lang tid bør man beregne? Har også lyst på pene negler, men det trenger jeg vel ikke gjøre på samme sted. Et par dager før bryllupet, kanskje? Eller rekker neglene å bli stygge i mellomtida? Noen som kan anbefale meg et sted?
Frey Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg kan anbefale H2 på Leuthenhaven for hår. veldig mange dyktige jenter der. Neglene mine skal jeg fikse på Nail-It på Heimdal. De fikser jeg i morra, bryllupet er på lørdag.
Gjest D80604 Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hei Jeg jobber som makeupartist og har gjort det i 6 år. Jeg sminker til bryllup og har gjort det mange ganger med veldig gode resultater. I tillegg er det flere negledesignere i samme bygget som meg. Vi holder til i søbstadveien på Heimdal. (det er der nail it er!) Mange har opplevd å få makeupen lagt av frisøren sin, men da er det viktig med en god prøvetime og at frisøren har makeupartistutdannelse. Ikke bare det lille tillegget de har i frisørutdannelsen sin. Jeg utdanner andre til makeupartister selv og vet hvor viktig det er å forstå kunden på en slik dag som dette!! Jeg tar 750 for prøvetime pluss makeup på dagen og kan da komme til frisøren din på selve dagen om du ønsker det. Når skal du gifte deg da?