Gjest Gjest_Septemberbrud_* Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg vil selvfølgelig være fin på håret og pent sminket på den store dagen. :love: Kan noen anbefale en frisør i Trondheim. Gjerne på Heimdalsida, men ikke noe krav. Hvor lang tid bør man beregne? Har også lyst på pene negler, men det trenger jeg vel ikke gjøre på samme sted. Et par dager før bryllupet, kanskje? Eller rekker neglene å bli stygge i mellomtida? Noen som kan anbefale meg et sted?
Frey Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg kan anbefale H2 på Leuthenhaven for hår. veldig mange dyktige jenter der. Neglene mine skal jeg fikse på Nail-It på Heimdal. De fikser jeg i morra, bryllupet er på lørdag.
Gjest D80604 Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hei Jeg jobber som makeupartist og har gjort det i 6 år. Jeg sminker til bryllup og har gjort det mange ganger med veldig gode resultater. I tillegg er det flere negledesignere i samme bygget som meg. Vi holder til i søbstadveien på Heimdal. (det er der nail it er!) Mange har opplevd å få makeupen lagt av frisøren sin, men da er det viktig med en god prøvetime og at frisøren har makeupartistutdannelse. Ikke bare det lille tillegget de har i frisørutdannelsen sin. Jeg utdanner andre til makeupartister selv og vet hvor viktig det er å forstå kunden på en slik dag som dette!! Jeg tar 750 for prøvetime pluss makeup på dagen og kan da komme til frisøren din på selve dagen om du ønsker det. Når skal du gifte deg da?
ija Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hei. Jeg anbefaler Style It som ligger i ila. Det er frisør og hudpleie i samme lokale så fikk både ordnet hår og sminke der. Veldig flinke begge to! Hadde prøvetime på både sminke og hår. Jeg var der fra 10 til 13.30. Neglene ordnet jeg på Migo senteret på Hallset. Der er de kjempe flinke. Det lønner seg definitivt og legge de iallefall ei uke før slik at du blir vant til det. Negglene skal holde i en mnd ca så blir ikke stygge til da. Skjer det noe med de fikser de det gratis på 123. Jeg la mine to uker før ca.
Callie Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Hei Jeg jobber som makeupartist og har gjort det i 6 år. Jeg sminker til bryllup og har gjort det mange ganger med veldig gode resultater. I tillegg er det flere negledesignere i samme bygget som meg. Vi holder til i søbstadveien på Heimdal. (det er der nail it er!) Mange har opplevd å få makeupen lagt av frisøren sin, men da er det viktig med en god prøvetime og at frisøren har makeupartistutdannelse. Ikke bare det lille tillegget de har i frisørutdannelsen sin. Jeg utdanner andre til makeupartister selv og vet hvor viktig det er å forstå kunden på en slik dag som dette!! Jeg tar 750 for prøvetime pluss makeup på dagen og kan da komme til frisøren din på selve dagen om du ønsker det. Når skal du gifte deg da? Hei, jeg er interessert! Har du kontaktinfo? Send meg gjerne en pm. Mvh Callie
Gjest Gunn Berit Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 (endret) Hei, jeg er interessert! Har du kontaktinfo? Send meg gjerne en pm. Mvh Callie Hei, du kan ringe meg på mobil xx xx xx xx Telefonnummer slettet ihht våre regler. Camilla (mod) Endret 27. november 2007 av Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå