Gå til innhold

hva ville du gjort annerledes ??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På nytt?? Har da ikke gifta meg før, jeg...

De fleste her inne driver med bryllupsforberedelser nå, og et par stk. gifta seg i fjor... Kanskje ikke så mange som angrer på så så mye!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dagen vår var så perfekt at jeg ikke ville endret på noe som helst!!!!!

Annet enn å gi døgnet noen flere timer.....?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg har vært gift i nesten ett år, og har en liten anbefaling!

Det kunne skjært seg ved middagen vår, fordi jeg om mannen min ikke visste helt hva vi skulle forvente av toastmasteren. Heldigvis hadde hun steinkontroll og var den beste toastmasteren ever, men vi var veldig heldige (hun hadde virkelig gjort hjemmeleksen sin, men det kunne jo egentlig ikke vi vite på forhånd)!!!

Så et tips må bli å gå nøye gjennom kjøreplanen for middagen med toastmasteren, og sørge for at toastmasteren har god kontakt med kjøkkenet og den som har hovedansvaret for serveringen )

Har vært i mange bryllup hvor serveringspersonalet har sjenket i vin/vann osv, og så har toastmasteren introdusert en taler, og det tar seg ikke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christinamor

Vi hadde to venner som tok brudebildene våre, og de var veldig flinke, Likevel, jeg skulle ønsket at de og vi hadde pratet litt mer sammen på forhånd, for det som ble gjort var aat de knipset samtidig, og dermed har vi få bilder hvor vi ser inn i samme kamera....Masse fine bilder, men det kunne ha vært så mange fler....

Ellers glemte vi champagnen i mammas bil, vi skulle kose oss med forloverne mens vi tok bilder, men flaske og glass var et heeelt annet sted.....Riktignok bare en bagatell, men vi var så oppspilte og fremdeles litt nervøse, så litt champis hadde gjort seg...

Også angrer jeg på at jeg ikke tok Mendehlsson inn i kirken...Var helt bestemt på at DEN skulle jeg ikke ha, for den har alle andre, men i ettertid holder jeg en knapp på den likevel....

Også føler jeg at vi ikke fikk pratet med ALLE i løpet av kvelden, men tror jeg er vanlig å føle. Man er så høyt oppe, så gira, at man ikke rekker over alt.....

Jo, til slutt skulle jeg ønske jeg hadde holdt en liten tale til mannen min...

Ville ikke bestemme meg for det på forhånd, for da hadde jeg bare tenkt på det, og ikke klart å nyte maten og talene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på det, man klarer ikke å komme på noe jeg ville gjort annerledes :D Alt var jo som vi hadde ønsket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste måtte være at vi skulle hatt en proff fotograf i tillegg. Vi hadde en kompis å ta bildene. Men en fotograf er flinkere å finne på artige og fine måter å ta bildene på..

Ellers var alt som vi ville ha det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en link hvor dette har vært diskutert før.

www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=10664&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet litt i den tråden som det er lagt ut link til her, men hvis vi skulle hatt bryllupet vårt om igjen tror jeg faktisk at jeg ville vurdert å gifte meg utenlands jeg. Man bruker mye penger på en slik dag, og jeg tror kanskje det å gifte seg utenlands ville vært en fin løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...