Gå til innhold

komplekser for penisen min

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er bare ærlig med gutten. Han har en mikropikk som aldri vil være istand til å tilfredsstille en kvinne. Sannheten gjør kanskje vondt, men den er nødvendig å møte.

Takk.

Håper du har det godt med deg selv nå. Jeg har det ikke nemelig jeg sliter kraftig med det og kjente jeg fikk vondt i magen når jeg leste det du skrev. :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk.

Håper du har det godt med deg selv nå. Jeg har det ikke nemelig jeg sliter kraftig med det og kjente jeg fikk vondt i magen når jeg leste det du skrev. :gråte:

Det er ingenting i veien med deg, det er Mito det er noe i veien med.

Skrevet

Kjære G16. Les litt mer av Mito så kan du raskt slutte å bekymre deg. Han er bare et forumtroll (sorry Mito - men det er fakta, og du må bare face det).

Skrevet (endret)
Kjære G16. Les litt mer av Mito så kan du raskt slutte å bekymre deg. Han er bare et forumtroll (sorry Mito - men det er fakta, og du må bare face det).

Typisk dere kvinner å rotte seg sammen og sette sine meningsmotstandere i bås. Dere trenger en som meg, som skjærer igjennom all idiotien som hersker her inne. Ja, dere burde faktisk takke meg.

Endret av MITO!
Skrevet
Typisk dere kvinner å rotte seg sammen og sette sine meningsmotstandere i bås. Dere trenger en som meg, som skjærer igjennom all idiotien som hersker her inne. Ja, dere burde faktisk takke meg.

Du som virker som den største idioten her

Skrevet
Du som virker som den største idioten her

Takk for innspillet ditt!

Men nå er det kanskje på tide å logge av? Husk, tellerskrittene løper så lenge modemet er på!

Skrevet
Jeg er bare ærlig med gutten. Han har en mikropikk som aldri vil være istand til å tilfredsstille en kvinne. Sannheten gjør kanskje vondt, men den er nødvendig å møte.

Det var ikke det jeg mente, ifølge en ett lite innlegg du hadde nylig, kunne man få inntrykk av at ingen kvinnfolk hadde sett tissen din.. ? Men det innlegget er visst slettet.. ?

Forøvrig er du full av pisspreik, ang størrelse. Kok opp noen linker til grundig forskning om temaet heller..

Skrevet

Google disse to uttrykkene i forbindelse med ordet penis:

1. Grower

2. Shower

Det vil forklare mye, og lette frustrasjon i ditt tillfelle.

:kaffe:

Skrevet
Takk for innspillet ditt!

Men nå er det kanskje på tide å logge av? Husk, tellerskrittene løper så lenge modemet er på!

Dette er bare et særdeles sørgelig forsøk på å provosere.

Du er verken morsom eller provoserende. Du er bare dust...

Vær så snill å gå vekk!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Takk.

Du må ikke høre på den idioten der!

Du har en helt normal penis og den vil gi nytelse til kvinner i flere år!

Den er helt perfekt!

Skrevet
Du må ikke høre på den idioten der!

Du har en helt normal penis og den vil gi nytelse til kvinner i flere år!

Den er helt perfekt!

Hei igjen, oki skal prøve å ikke høre på han. Leste nettopp at gjennomsnittet er på 14-16 cm og 10-12 cm i omkrets i norge. Jeg er uerfaren og har desverre adri hatt sex, eneste jeg har vært borti er å slikke ei jente og fingre henne. Med en gang det er noe med penisen min som skal gjøres noe med får jeg "panikk" og er redd hun skal begynne å le av den eller si det til venniner og kjente for di den er så liten. Når det gjelder i forhold er jeg ikke så redd for at hun skal si det til andre men at hun blir skuffet over størrelsen . Jeg har lest litt rundt om på forumet her nå å jeg har lagt merke til at ganske mange vill ha stor penis som fyller dem helt opp. Nå skal jeg prøve å slutte å plage dere med å skrive hva jeg tenker og føler.

Skrevet

Synes ikke du plager noen jeg. Føler meg litt priviligert og mentor-aktig over å få veilede et ungt og uskyldig sinn ;)

Tror både Mito og du må huske på at han er mann, og så vidt jeg kan skjønne er alle de som har svart deg positivt kvinner, og vi er vel et ti-talls stykker nå. Mito har jo ingen erfaring med å være kvinne og ha sex med en penis, mens vi ti-talls kvinner har vært bortpå anslagsvis en til ti peniser hver (jeg har hatt samleie med ti menn ihvertfall), og sier alle at din er en helt fin størrelse, som ingen av oss hadde hatt problemer med å bli tilfredstilt av.

Når deg gjelder "ganske mange sier de vil ha en stor penis som fyller dem helt opp" så havner den uttalelsen i samme kategori som "ganske mange menn vil ha store pupper" (ikke på seg selv altså) Det er sånn folk snakker iblant, men i praksis spiller det liten rolle for de fleste; menn er stort sett fornøyde med de puppene de får lov til å kose med, og kvinner er stort sett fornøyde med den penisen som henger fast på en elsker som ikke bare tenker på å tilfredstille sin egen penis.

Du kommer kanskje til å treffe på en jente eller to i ditt liv som ikke vil være fornøyde med din størrelse, noen er veldig bestemte på hva de liker. Sånn er livet. Du har kanskje noen preferanser ang jentene også, men jeg stoler på at du ikke ville ledd av en jente eller hengt henne ut til kompisene dine selv om du feks fant bomul i BHen hennes. En ting med å skulle bigi seg ut på noe seksuellt med et annet menneske er at en må stole på hverandre, og da også kunne stole på at den andre ikke ville gjort noe for å såre en.

Men stol på oss kvinner som bryr oss om å svare deg når vi sier at du har et bra utgangspunkt ;-) Hvis du i tillegg bryr deg om jenta og lærer deg litt om sex og hva kvinner vil ha (fra litt bedre kilder enn forumer hvor folk snakker mye om fantasier) så stiller du enda sterkere. Få jenter vil være misfornøyd med en gutt som bryr seg om at de har det godt også.

Tips: fingring er vel og bra, men de færreste jenter kommer av det (jeg gjør ihvertfall ikke det). Les artikkelen her på KG "onani ona-nam-nam" (men ha en ordentlig samtale med jenten om analsex før du fingrer der!)

Lykke til ;)

Hilsen J25 igjen

Skrevet
Synes ikke du plager noen jeg. Føler meg litt priviligert og mentor-aktig over å få veilede et ungt og uskyldig sinn ;)

Men stol på oss kvinner som bryr oss om å svare deg når vi sier at du har et bra utgangspunkt ;-) Hvis du i tillegg bryr deg om jenta og lærer deg litt om sex og hva kvinner vil ha (fra litt bedre kilder enn forumer hvor folk snakker mye om fantasier) så stiller du enda sterkere. Få jenter vil være misfornøyd med en gutt som bryr seg om at de har det godt også.

Tips: fingring er vel og bra, men de færreste jenter kommer av det (jeg gjør ihvertfall ikke det). Les artikkelen her på KG "onani ona-nam-nam" (men ha en ordentlig samtale med jenten om analsex før du fingrer der!)

Lykke til ;)

Hilsen J25 igjen

Okei det var da bra :)

Vet jo aldri kanskje Mito er homo, og har erfaringer med store peniser. :)

Skjønner hva du mener med at noen menn vill ha store pupper osv, men det blir ikke helt på samme måten for du skal jo ikke pule mellom puppene, du er verdt fall ikke nødt. Du kan jo se om jenta har store pupper eller ikke, du kan ikke se om gutten har stor penis eller ikke. Uansett er det det samme for meg om jenta har små eller store pupper så lenge jeg liker henne.

Hadde selvfølgelig ikke ledd av jenta på noen som helst måte hvis hun hadde hatt Feks bomul i bhen.

Ja vill gjerne lære litt, er det noen som kan anbefale meg noen bra kilder?

Skrevet
Uansett er det det samme for meg om jenta har små eller store pupper så lenge jeg liker henne.

Her svarer jo du i grunnen på din egen bekymring selv! Det betyr INGENTING så lenge du liker henne, og samme vil det være med deg! Penisen din er helt NORMAL! Den er absolutt ingenting å skamme seg over, vær heller stolt over at du "sparer" den til ei som er verdt den!

Jeg har prøvd både store og små, og jeg ville heller tatt en under gjennomsnittet enn en som var for stor! Auch!

Og kilder, tja.. Du er jo kvinnguiden, her er det flust av "kilder"..

You go boy! :vinke:

Skrevet
Ja vill gjerne lære litt, er det noen som kan anbefale meg noen bra kilder?

Boka "hot sex" fra Tracy Cox er veldig behjelpsom, forklarende og med MANGE bra tips! Jeg leste den for morro skyld da jeg allerrede hadde godt med erfaring, men jeg husker at jeg tenkte at jeg skulle ønske noen av mine tidligere sexpartnere hadde giddet å lest den før de prøvde seg på meg.

Ellers er dine mål fullstendig adekvate, og ikke noe å hverken kimse eller le av, så ta det piano. En liten penis er en penis på mindre enn 13 cm erigert (i min verden), og til og med det holder lenge bare fyren er deilig og flink med tunga og hendene.

Det viktigste er og blir tiltrekkelsen, og den styres av selvtillitten til mannen. Pust godt inn og fake selvtillit! Lat som om du ikke tviler på at du er verdt bryet å ha sex med, da blir det slik! Hør på jenta, ta hint om hva hun liker/vil ha mer av, og du vil kunne bli uforglemmelig.

You go!

Skrevet
Boka "hot sex" fra Tracy Cox er veldig behjelpsom, forklarende og med MANGE bra tips! Jeg leste den for morro skyld da jeg allerrede hadde godt med erfaring, men jeg husker at jeg tenkte at jeg skulle ønske noen av mine tidligere sexpartnere hadde giddet å lest den før de prøvde seg på meg.

Ellers er dine mål fullstendig adekvate, og ikke noe å hverken kimse eller le av, så ta det piano. En liten penis er en penis på mindre enn 13 cm erigert (i min verden), og til og med det holder lenge bare fyren er deilig og flink med tunga og hendene.

Det viktigste er og blir tiltrekkelsen, og den styres av selvtillitten til mannen. Pust godt inn og fake selvtillit! Lat som om du ikke tviler på at du er verdt bryet å ha sex med, da blir det slik! Hør på jenta, ta hint om hva hun liker/vil ha mer av, og du vil kunne bli uforglemmelig.

You go!

Jeg vill helst unngå å leie/kjøpe bøker om disse emnene, men takk for forslaget.

Jeg forsto ikke helt hva du mente med tilrekkelsen?

Gjest koosejenta
Skrevet

kjæresten min har 17 cm og 12 cm i omkrets,og jeg kjenner den kjempebra....

Han sier at jeg er trang og go og jeg har født tre barn,og fitta mi strammer seg srundt den og fyller meg....Har hatt typer med alt fra 13-23cm og blir de over 18 cm blir de for store...eksen hadde 14 cm og jeg kjente den også godt,så jeg tror ikke du trenger å være redd for at den er for liten.....

Jeg har som sagt født tre barn:)

Skrevet
ok, men en ting til hvordan er det mest normalt å måle penisen?

Sånn som dette?:

http://www.cupido.no/archive.cfm?id=12562

Obs, linken viser en penis for de som ikke vill se det :)

HIHIHI Jeg er brennsikker på de fleste her trykte på den penislinken ;P ;) woho

Skrevet
kjæresten min har 17 cm og 12 cm i omkrets,og jeg kjenner den kjempebra....

Han sier at jeg er trang og go og jeg har født tre barn,og fitta mi strammer seg srundt den og fyller meg....Har hatt typer med alt fra 13-23cm og blir de over 18 cm blir de for store...eksen hadde 14 cm og jeg kjente den også godt,så jeg tror ikke du trenger å være redd for at den er for liten.....

Jeg har som sagt født tre barn:)

Hvordan måler du/han penisen? ved siden eller ovenfor?

Kanskje ett privat spørsmål men bare lurer

Skrevet

Metode 1

Det riktige er å måle langs siden av penis og følge kurven av denne fra roten og helt ut til tuppen. Det er derfor best å bruke et målbånd da penis ofte ikke er helt rett. Det er også riktig at man kan presse det fettet som ligger rumndt roten av penis; altså nederst på magen; inn; slik at man måler så langt inn mot bekkenbeinet som mulig.

Metode 2

Jeg tror Gro Isachsen vet det bedre enn Cupido:

– I erigert tilstand måles penis når du står og den står i 90 graders vinkel i forhold til gulvet. Målebåndet plasseres på oversiden, rett over penisroten med målebåndet presset inntil benet. Så måler du hvor langt det er til tuppen av penis, sier Gro Isachsen på doktoronline.no.

Med metode 1 er pikken min 18 cm, mens med metode 2 er den 15cm. Det sier kanskje litt om hvor stor klype salt man skal ta tallene med når en gutt forteller hvor stor/liten pikk han har.

(Forøvrig lurer jeg på om Gro Isachsen er helt stø i geometri? Hvis penis står i 90 grader i forhold til gulvet, peker den rett opp mot taket. Hvis den står rett ut, står den 90 grader på kroppen, og dermed 0 eller 180 grader i forhold til gulvet.Vil anslå at min er et sted mitt imellom når den er på sitt stiveste, altså ca 45 grader. Hva mener hun egentlig? )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...