Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei. Jeg får en ganske så, merkelig følelse. Først sover jeg, og har en våt drøm, og når jeg tar på mannen sitt organ (Som jeg tar på mitt eget,) nei, jeg tiltrekkes ikke av menn i det vanlige(bare litt mer "dyrisk" i drømmer :O, kan ikke hjelpe for mine "lyster" xP) og strammer til, så kjenner jeg hvor blodet presser seg helt opp i pikken, og at den blir MEGET stiv. Litt senere, før idag,, så tok jeg meg en runk, (denne gangen var den en jente i tankene mine ) Og da, på samme måten merker jeg hvordan det strammer seg til, og hvordan blodet bare flyr opp, og at det kjeter. Etterpå når jeg drar den opp og ned, så kommer den en sala lukt :S og noe lyse hvitt. er det dette som er orgasme? Eller hva i svarte er det? Har aldri fått sånn megasvær sprut som bare flyr opp i taket slik dem gjør på filmer og slikt. Er 15 visst det har noe og si. Og er gutt.
Orestes Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Du får jobbe videre med saken, så finner du nok svaret selv. Og, det er ikke standard at spruten står i taket, sånn i det virkelige liv.
Gjest J25 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Å fantasere/drømme om alt mulig rart er helt normalt, du skal være meget, meget ekstrem for å være unormal, både når det gjelder fantasier og lyster i praksis. Sprut opp i taket er derimot ikke normalt i det virkelige liv, som Orestes sier. Det lyse, hvite var nok sæd, eller "pre-sæd" (smøremiddel, om du vil). Tror nok du skal slappe helt av, og fantasere og leke litt mere med deg selv (også HELT normalt så vil du med litt øvelse finne frem til hva som er en orgasme og hva som "bare" er opptakt. Lykke til, og kos deg
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Hei igjen ja! En stund siden jeg har vært innpå siden nå :O Vel, det her funket fint. Fant ut hva problemet var Jeg var rett og slett ikke rask nok med armen. Og resultatet? Føltes ut som jeg måtte pisse noe så inni svarte dager, og når jeg da ikke strammet til, så kom det litt Digg følelse igrunn :rødme: I tillegg er det ikke urin, så man blir liksom ikke våt over heeele seg :D jepps, 4 siste dagene har jeg vel fått utløsning en 7-8 ganger :rødme: Takker for svar ja!
waco Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 han andre mannen du holder på med, er han også femten eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå