Snasen Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Haha, har noen av dere sett det tragiske programmet som handler om folka som camper hvert jævla år på Larkollen camping? Det er det mest harry, grusomste, fæle, rareste og hysterisk morsomme programmet jeg har sett på en evighet. Vel, dette satt vi nå og så på da. I løpet av tre dager hadde vi sett hver episode, og fant ut senere at vi hadde lyst til å campe der bare for å se hvordan disse merkelig vesnene på larkollen camping er. Just for fun lizm. Hvem vet, kanskje vi og ender opp med å ha det drit kult (ikke helt på samme måte som dem, men dog..)?? Men hva sier folket? Hade dere turt å tilbringe et par dager på larkollen camping? Jeg vet ikke om så mange har sett dette tragiske programmet (tror ikke det), men folka der er som regel uføretrygded, alkoholiserte, tykke (mange slanker seg når de drar dit. Hun ene veide mye og klarte i løpet av en hel sommer å gå ned 2 kg, WOOOW), og en annen skrev larkollens campingsang (Gøran) og ønska seg dame (en bondeamp fra hedmarkenområdet eller noe). Lenge leve larkollen: http://filemaker.dataguard.no/nafcamp/Acti...amp;UnikID=1033 Og de berømte folka: http://aasvangen.link.no/Gunnars_ganger/Campingliv.htm Go Gøran. eheeeeeeeeeeeee Men seriøst? Kan noen leve sånn? I camping men folk ala dem hvor dem sitter på den samme plassen en hel sommer og glor i telttaket. Dem bæsjer inni selve huset sitt og tømmer sin egen møkk. Har noen har vært på larkollen camping og kommet seg nogen lunde ut derfra i live (les: oppegående)? Og drit i å halshugge meg for mine fordommer. Da skjønner man ikke helt hvorfor jeg plasserer det under denne kategorien tror jeg.
Anglofil Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 (endret) Noen foretrekker campinglivet, andre drar på hytta og noen reiser til syden. Hver sin lyst og jeg synes faktisk ikke campinglivet er så ille. Jeg husker jeg synes det alltid var spennende å få være med venninna mi til campingen, det var faktisk litt eksotisk i mine øyne. Selv dro vi alltid på ferie til utlandet og det var på en måte en helt annen opplevelse. Dessuten synes jeg det er koselig å ligge i telt, i campingvogn etc. Jeg kan kose meg gløgg i hjel jeg på camping, hvis man da er sammen med mennesker man er glad i. Har også vært på campingplassen du nevner og synes ikke den er spesielt annerledes i forhold til andre campingplasser jeg har vært på. Larkollen er en stor campingplass og man har valgt u ulike personligheter for å gjøre serien spennende. Men jeg tviler på at campingen egentlig er så unik i forhold til samfunnet forøvrig. Man finner tykke, tynne, noen med lite hår, noen med mye hår, noen som er mørke, noen som er lyse og noen som er uføretrygdede ellers i samfunnet også. Det gjør dem verken til mindre eller mer verdt enn andre mennesker som ikke er i samme situasjon. Faktisk synes jeg mange av dem virker interessante, selv om de kanskje da ikke er lik meg selv. Men det er heller ikke poenget for min del. Selv synes jeg det verken er harry eller teit, men det er meg. Ferie er ferie for meg. Enten det er i Spania eller på en campingplass et eller annet sted i Norge. Alt jeg trenger er litt god mat, godt lesestoff, en kortstokk, trivelige mennesker og favorittmusikken. Mvh Yvonne Endret 21. august 2007 av yvonne
Gjest ÅH Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 hva er galt med å campe? harry i dine øyne. er det noe som ikke er det i dine øyne?
Bokormen Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg syns det er like harry å dra til syden Heldigvis er folk forskjellige!
Snasen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 jeg syns da selvfølgelig det er harry å dra til syden og, men det er vel ikke det jeg skal frem til her hvis dere leser ordentlig. tror dere det ville blitt gøy? må man ha sin egen campingvogn med eller hva?
Bokormen Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg tror ikke jeg hadde hatt det noe gøy nei Har bodd i campingvogn en gang, og syns det var trangt og ukomfortabelt. Og den tv-serien ble vel spilt inn for noen år siden, og så vidt jeg vet har jo de som drev campingen da (som jeg kanskje syns var de morsomste i hele serien) flyttet til spania osv... de var vel med i "oppfølgeren" til Campingliv, som het Sydenliv ellerno?? Så tror desverre mange av de som du har sett i tvserien kanskje ikke er der lenger??
Snasen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 nei. tviler på at de er der. dem har sikkert fått masse fans etter serien og fått nye fine liv som filmstjerner. men det hadde vært gøy å være der i en-to dager i allefall. bare for å observere en annen kultur. det virker som om de er noen rare vesner... akkurat som de sydenfolka.
Bokormen Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Kanskje han der gitar-fyren har fått platekontrakt? Har faktisk ei venninne som er fra samme sted som han, og ble invitert ut av ham på date like etter at serien gikk på TV Hun sa forøvrig nei....
Snasen Skrevet 21. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2007 å herregud stakkars kvinne. han har nok funnet seg ei nå. jeg syns litt synd på han. tror han trengte en dame. og det litt fort.
Gjest Bodillen Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Jeg kjenner en av de som var med i serien. En høyst normal, oppegående fyr. Tror de for det meste hadde dratt fram de mest spesielle på campingplassen der, gitt...
Fresi Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 Jeg tror det kunne vært morsomt Men kanskje ikke en hel uke ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå