Gjest Gjest_Mamman_* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Vi skal ha 6 års dag om ikke så lenge, men oppussingen hjemme har blitt forsinket pga diverse ting, slik at vi mest sannsynlig ikke rekker å få ting klart til feiringen. Jeg ringte noe som heter åpen bhg for å spørre om vi kunne låne den, men det var visst lite interessant. H*n har ikke gått i vanlig bhg på det stedet vi bor, så å låne den er ikke aktuelt. Vi har ingen familie i nærheten hvor vi kan ha det. Noen geniale tips vi ikke har tenkt på??
Gjest ¤bella¤ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ute i skogen? Med grilling o.l. Et fint sted for 6-åringer å utfolde seg.
Gjest Gjest_mamman_* Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Takk for kjempeidè! Og det finnes jo som kjent ikke dårlige klær, bare dårlig vær...nei...jeg mener omvendt
Gjest ¤bella¤ Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Takk for kjempeidè! Og det finnes jo som kjent ikke dårlige klær, bare dårlig vær...nei...jeg mener omvendt Nettopp! Vet broren min feiret bursad i skogen da han ble seks år. Ba hele klassen. Også hadde pappa vært oppe i skogen på fohånd å ordna litt. Stod i innbydelsen at de skulle væøre ute, så de måtte kle seg etter været
Gjest Mayamor Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 På denne årstiden er det jo lokaler overalt: ute... Ha skattejakt, tikken, gjemsel, fotballkamp, tautrekking, hoppestrikk, paradis, hoppetau, ringspill, badmington, kanonball, balltikken, bocca, kubbespillet, ha sekkeløp, potetløp etc. Ha med en speiderkbniv og la barna selv spikke pølsepinne. Marshmellows. Pinnebrød. Be barna om å kle seg etter været og fortell at bursdagen blir utendørs, så går det så bra atte. Å så heldig du er som har barn født på denne tiden (har tre i november, desember og januar...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå