Gjest uten lyst Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg lurer på hvordan rosenrot har fungert for de som har prøvd dette. Merka dere noe forskjell mht energi og særlig sexlyst?
Sans Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Heia! Jeg har prøvd det, og på meg funket det utrolig bra! Så hvis du er uten energi og lyst, er det absolutt verdt forsøket. Men hørte fra dama på helsekosten at hvis man er prøver, så bør man ikke ta det. Vet ikke om det stemmer eller hvorfor, men hvis du er i den situasjonen, bør du forhøre deg litt. Lykke til med lysta!
Gjest uten lyst Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Så kjekt å høre at det funka hos deg da!! Hvor lang tid tok det før du merka noe? Og var det stor forskjell eller bare en liten bedring? Er ikke prøver, så jeg kan vel bare hoppe i det. Har kjempegod sex med kjæresten min og synes han er rådeilig. Men likevel så sliter jeg med lysta for tiden. Vet jo at sånt kan gå opp og ned, men jeg vil gjerne gjøre noe for å få litt mer lyst
Amused Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Rosenrot hjalp ikke for meg da sexlysten satt langt inne. Det eneste som hjalp, var å slutte på p-pillene
Sans Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg reagerte KRAFTIG på rosenrot. Tok ikke lange stunda heller (jeg mener å huske bare en liten uke, men det er jeg ikke sikker på - i alle fall IKKE mer enn to uker!). Jeg ble det reneste sexdyret!! Hadde lyst konstant, og ville bare hjem fra jobb Det roet seg litt etterhvert da, men rosenrot er i alle fall MITT vidundermiddel. Og når jeg tenker over det, tror jeg kanskje det er på tide med et lite tilskudd igjen... Prøv det! Det verste er at det ikke funker på deg. Og som allerede nevnt; kan være p-piller eller annen hormonell prevensjon, har du byttet eller påbegynt i det siste?
Gjest MrsP Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg merket ingenting når jeg tok rosenrot.
SunC@t Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Jeg trodde jeg hadde hørt et sted at det var dokumentert at dette ikke virker, jeg. Det fungerte iallfall ikke på noe vis på meg, hverken på det ene eller andre området.
Brunhilde Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Jeg har prøvd, men jeg ble så fryktelig uvel av å ta dem, jeg måtte slutte ganske fort. Litt kjipt å være morgenkvalm uten å være gravid...
mamut75 Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Hvis du tror det virker , så virker det iallefall .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå