kamela Skrevet 22. august 2007 #21 Skrevet 22. august 2007 Kvinneguide.no er vel først og fremst en nettside rettet mot segmentet unge kvinner og later til å ha temaer som kvinner typisk er opptatt av . Hva legger du egentlig i begrepet yngre kvinner (beklager at jeg sporer litt av)?
mamut75 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 22. august 2007 Jeg vet ikke hvilket alders segment kvinneguiden selv retter seg inn mot , siden jeg ikke har noen tilhørighet til KG annet enn medlemskap via en mail konto . Jeg ville kanskje gjettet på at siden er rettet mot kvinner i alderen 16-45 (eventuelt noe snevrere ) , siden mange av temaene på toppen av siden er temaer som mange kvinner i den aldersgruppen er opptatt av . Så da mener jeg , med yngre kvinner , kvinner i nevnte aldersgruppe
ehv61 Skrevet 22. august 2007 #23 Skrevet 22. august 2007 jeg lurer egnetlig veldig på hvorfor jeg gidder og være her inne Du har fritidsproblemer
Gjest kenneth Skrevet 30. august 2007 #24 Skrevet 30. august 2007 Kvinneguide.no er vel først og fremst en nettside rettet mot segmentet unge kvinner og later til å ha temaer som kvinner typisk er opptatt av . Det finnes imidlertid et visst antall menn blandt KG's medlemmer . Hva slags "type" menn er det som oppsøker en internettside som først og fremst er myntet på kvinner? Og neida bare så det er sagt først som sist , så syntes jeg at det er hyggelig at begge kjønn er representert Husker ikke foranledningen for mitt "medlemskap", men jeg hadde sikkert behov for noe input fra kvinnestanden. Tipper det var ganske tilfeldig at jeg havnet her. Kunne nok like gjerne vært et annet forum. Et forum en genial kilde til informasjon. Føler man får å slå ihjel litt tid, er det mulighet for det og. For noen år siden var jeg på VGs diskusjonsforum. Der var det 99% drittunger. Det blir plagsomt i lengden. Jeg er primært innom Aktuelle saker/politikk, Forbruker/trafikk, Generell debatt og Reiseliv. Disse fora er vel i utgangspunktet ganske kjønnsnøytrale.
fuerza Skrevet 7. september 2007 #25 Skrevet 7. september 2007 Jeg tror KG's menn er her fordi de liker å høre hvordan kvinner tenker rundt ulike tema, for å se hva som opptar kvinnen og i tillegg bidra med et mer nyansert syn på ulike saker. Jeg tror oppegående menn syner KG er interessant :D Samt god tidtrøyte..
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #26 Skrevet 7. september 2007 Jeg har godt inntrykk av KG-mennene, jeg tror de er kjekke, snille og nysjerrige. Vi er også ganske anonyme :D Grunnen til at vi er her er vel egentlig ganske matcho. Omtrent som Mount Everest: Vi aner ikke hva som er der oppe, det virker slitsomt, men vi må prøve, selv om det overhode ikke finnes noen god grunn. Litt gøy å studere kvinnelige meninger og holdninger også, men minner meg mye om spansk såpeserie: mye drama uten at jeg helt klarer å følge handlingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå