mamut75 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Kvinneguide.no er vel først og fremst en nettside rettet mot segmentet unge kvinner og later til å ha temaer som kvinner typisk er opptatt av . Det finnes imidlertid et visst antall menn blandt KG's medlemmer . Hva slags "type" menn er det som oppsøker en internettside som først og fremst er myntet på kvinner? Og neida bare så det er sagt først som sist , så syntes jeg at det er hyggelig at begge kjønn er representert
Gjest Pax Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg har godt inntrykk av KG-mennene, jeg tror de er kjekke, snille og nysjerrige.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 jeg tror de er kjekke, snille og nysjerrige. tror stort sett de er oppegående fyrer jeg ville satt pris på å kjenne IRL - med et par unntak; enkelte raringer dumper innom her også. Og jeg er fremdeles litt hårsår for at en av de aller mest oppegående brukerne ble sparket ut, han er sterkt savnet for sine smarte og livate innspill her.
Champagnepiken Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Og jeg er fremdeles litt hårsår for at en av de aller mest oppegående brukerne ble sparket ut, han er sterkt savnet for sine smarte og livate innspill her. :gråte:
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Personlig ville jeg syns det var rart om mannen min brukte tid på kvinneguiden. Mange av mennene her er utvilsom fine personer, men ikke macho-menn akkurat? Den som fortalte meg om kvinneguiden var forøvrig en mann. Tilsynelatende maskulin: mørk, høy osv. Men det viste seg etter hvert at han hadde sine hemmeligheter: han er transvestitt light pluss en rekke andre ting...
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 enkelte raringer dumper innom her også. Og en demonstrasjon:
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 tror stort sett de er oppegående fyrer jeg ville satt pris på å kjenne IRL - med et par unntak; enkelte raringer dumper innom her også. Og jeg er fremdeles litt hårsår for at en av de aller mest oppegående brukerne ble sparket ut, han er sterkt savnet for sine smarte og livate innspill her. Så gå inn dit han er nå da vel. Jeg savner han ikke nevneverdig,¨å mange andre flotte gutter her.
Gjest Francis Drake Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 jeg lurer egnetlig veldig på hvorfor jeg gidder og være her inne
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 jeg lurer egnetlig veldig på hvorfor jeg gidder og være her inne Du er da vitterlig en av dem..
Gjest Pax Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 jeg lurer egnetlig veldig på hvorfor jeg gidder og være her inne Jeg synes du er fargerik, så jeg har ikke noe i mot at du er her. Men hvis du ikke trives, hvorfor er du her da?
Noorgie Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Fordi jeg her inne kan få nye makeuptips, samt gode råd til kjolesamlingen min. Er det så rart da? :smile:
Gjest Francis Drake Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 Men hvis du ikke trives, hvorfor er du her da? det var ikke det jeg skrev.
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 To-delt egentlig. For det første, nyskjerrighet, litt det samme som at jeg leser bladene min kjære kjøper, et ledd i kjenn-din-kvinne-prosessen. For det andre, tidvis interessante tema og flere oppegående debattatanter av begge kjønn. Jeg har en meget god kompis i tillegg til partneren min som jeg digger å diskutere med men vi treffes heller sjelden for tiden. Til slutt, interessant tidtrøyte er KG også. Takk for at vi får være med foressten
Gjest Pax Skrevet 21. august 2007 #15 Skrevet 21. august 2007 det var ikke det jeg skrev. Javel, så du trives her?
GunnlaugOrmstunge Skrevet 21. august 2007 #16 Skrevet 21. august 2007 Kvinneguide.no er vel først og fremst en nettside rettet mot segmentet unge kvinner og later til å ha temaer som kvinner typisk er opptatt av . Det finnes imidlertid et visst antall menn blandt KG's medlemmer . Hva slags "type" menn er det som oppsøker en internettside som først og fremst er myntet på kvinner? Og neida bare så det er sagt først som sist , så syntes jeg at det er hyggelig at begge kjønn er representert Jeg er inne på forumet fordi her diskuteres interessante problemsstilling på en skikkelig måte. Problemsstillinger som samliv osv. Jeg er en gift mann, maskulin, høyt utdannet: kort sagt skjønner nok til at jeg skjønner at jeg ikke skjønner så veldig mye. Jeg har vel funnet ut at skal en komme videre med sine medmennesker så må en diskutere for å forstå og formidle. Da har en i alle fall prøvd å gjøre det beste ut av det
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #17 Skrevet 21. august 2007 Og jeg er fremdeles litt hårsår for at en av de aller mest oppegående brukerne ble sparket ut, han er sterkt savnet for sine smarte og livate innspill her. Hvem da?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #18 Skrevet 21. august 2007 Hvem da? Han er nå admin her Så gå inn dit han er nå da vel. Jeg er der også.
Snasen Skrevet 21. august 2007 #19 Skrevet 21. august 2007 ja det er så koselig med to kjønn. jeg skulle ønske vi var flere kjønn
Gjest Francis Drake Skrevet 21. august 2007 #20 Skrevet 21. august 2007 Javel, så du trives her? det er helt greit her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå