Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir sikkert litt paranoid i og med at morfar har kreft, men er litt småting som bekymrer meg om dagen..

En ting er at jeg ved noen anledninger har oppdaget litt blod på papiret når jeg har tørket meg bak.

Før det igjen (eller kanskje til og med litt samtidig) har jeg hatt plagsom kløe bak der. Tok en kur mot småmark, noe som hjalp ganske bra. tok en kur til en uke senere og det er så og si helt borte nå.

Noe annet er at jeg merket at jeg klødde (tror jeg) på en liten skorpe eller noe på armen. En liten prikk bare. Mulig jeg merket at det først da det hadde kommet noe slags verk ut. Klødde det vekk og det kom tilbake igjen. i dag var det en rød skorpe der.

Nå nettopp så jeg en liten kul på fingeren. den er rund og skiller seg ikke ut i farge. Klør kanskje litt..

Dette er sikkert ingenting å tenke på en gang, men det er ting jeg aldri har sett før så da begynner jeg jo å tenke litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle tingene du nevner kan være helt normale men det med blod i avføring kan være verdt å sjekke, om ikke annet enn for din egen sjelefreds skyld;)

Skrevet
Alle tingene du nevner kan være helt normale men det med blod i avføring kan være verdt å sjekke, om ikke annet enn for din egen sjelefreds skyld;)

Takk for svar :)

Tror ikke det er i avføringen egentlig, kanskje bare en rift eller noe i enden.

Har hatt noe slags leamus i magen en stund også da. Kanskje rundt et par uker. Kan det være noe småkramper? Noen ganger kan jeg til og med se det når jeg ligger.. Ganske langt nede.

Men det er kanskje helt vanlig i perioder?

Skrevet

Blod på papiret, men ikke i avføringen.. ? Det kan kanskje være hemorrider (ja, uff gamlissykdom ! ;) )? Sitter du mye ?

Kan vel heles med hemorridesalve, brukt der den egentlig skal brukes !

++ legge om kostholdet så man ikke får så hard avføring/mykere toalettpapir.

Skrevet
Blod på papiret, men ikke i avføringen.. ? Det kan kanskje være hemorrider (ja, uff gamlissykdom ! ;) )? Sitter du mye ?

Kan vel heles med hemorridesalve, brukt der den egentlig skal brukes !

++ legge om kostholdet så man ikke får så hard avføring/mykere toalettpapir.

Men litt rart at det egentlig gikk over når jeg tok markkur da..?

Sitter en del på jobben ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...