Gå til innhold

Uten barnehageplass

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er uten barnehageplass, skulle ha begynt på jobb i dag, men nå sitter vi altså her uten.

Alle rundt meg har fått plass i barnehage så pr. i dag vet jeg ikke om noen som ikke har fått, foruten oss da. Finnes det noen der ute som ikke har fått plass? Hvilke andre løsninger tenker du på? Har behov for å høre om andre i samme situasjon og hva dere gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare gi deg litt sympati. Ingen ønskesituasjon, og jeg håper virkelig ikke jeg er der selv om noen måneder!!

Skrevet

Et vennepar er i samme situasjon, og har løst det ved å ansette praktikant.

Skrevet

På barselgruppa mi har 2 av 6 fått barnehageplass, og begge de har fått fordi de tilhører prioriterte grupper. Her i Oslo har jeg inntrykk av at det er vanligere å stå uten plass enn med. Vet ikke hva vi skal gjøre jeg, det er under to måneder til jeg skal tilbake på jobb, og når pappapermen på 6 uker er ferdig har vi ingen til å passe datteren vår. Det blir vel å finne en dagmamma.

Praktikant er helt utenkelig med vår økonomi og bosituasjon.

Skrevet
Ville bare gi deg litt sympati. Ingen ønskesituasjon, og jeg håper virkelig ikke jeg er der selv om noen måneder!!

"

Takk for det. Tror nok det blir bedre om noe månder med tanke på all utbyggingen.

Et vennepar er i samme situasjon, og har løst det ved å ansette praktikant.

Jeg har vi ikke tenkt på engang.

På barselgruppa mi har 2 av 6 fått barnehageplass, og begge de har fått fordi de tilhører prioriterte grupper. Her i Oslo har jeg inntrykk av at det er vanligere å stå uten plass enn med. Vet ikke hva vi skal gjøre jeg, det er under to måneder til jeg skal tilbake på jobb, og når pappapermen på 6 uker er ferdig har vi ingen til å passe datteren vår. Det blir vel å finne en dagmamma.

Praktikant er helt utenkelig med vår økonomi og bosituasjon.

"Godt" å høre at det ikke bare var oss som ikke hadde fått.

Men nå i dag har jeg fått. Jeg gikk over kommunegrensen og da løste det seg med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...