musikkglad Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Er det flere som sliter med et sinne så sterk at man føler at man kan drepe? Sånn har jeg det om dagen. I dag når jeg satt på bussen hjem hadde jeg lyst til å utøve grov vold mot mannen som satt foran meg, enda han ikke hadde gjort noe som helst for å provosere meg. Vet det har med meg selv å gjøre, men noen ganger mister grepet på det fornuftige, og er redd jeg kommer til å gjøre noe jeg vil angre på snart.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Søk hjelp fortest mulig før det går galt!
Amalie_85 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg har følt sånn sinne en gang. Og det var over min x, men han hadde slått meg og jeg trodde han kom til å drepe meg! Men aldri ellers
Gjest vimse Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Denne tråden stenges. Det anbefales trådstarter å ta kontakt med for eksempel MentalHelse, der det sitter mennesker som innehar god kompetanse og som kan gi hjelp på en trygg måte. vimse-mod
Fremhevede innlegg