Kayli Skrevet 19. august 2007 #1 Del Skrevet 19. august 2007 I år satser jeg på å begynne i god tid for å unngå en blakk desember. Vil gjerne ordne så mye som mulig via nettet. Derfor spør jeg; kan noen anbefale nettbutikker som har litt av hvert som er kjekt å gi bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Del Skrevet 19. august 2007 En butikk som ikke har litt av hvert av hvasomhelst, men det aller meste av bøker: bokklubben.no. Gjorde unna det meste av fjorårets julehandel der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 20. august 2007 #3 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg vet ikke om noen nettbutikk. Men det jeg ville si, er at du er ikke alene om å begynne tidlig. Jeg har tenkt å begynne snart jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 20. august 2007 #4 Del Skrevet 20. august 2007 Hurra! Fler som begynner tidlig Jeg kjøper ofte bøker i gaver, så kommer nok til å bruke bokklubben.no heftig ja, samt www.play.com til de som liker engelske bøker. Skal og bestille div. til innpakking/kort osv på www.panduro.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Del Skrevet 20. august 2007 Synes slett ikke det er tidlig. Vi har alt 4 av årets julegaver i boks. Og planen er å være ferdig med alle om et par måneder. Ingen grunn til å stresse med masseinnkjøp i desember. Da bruker vi heller tiden på å lage julepynt, bake pepperkaker, dyppe lys og kose oss hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 20. august 2007 #6 Del Skrevet 20. august 2007 Det er godt å høre at andre er som meg!! Nevnte forsiktig jul og gaver for samboeren i dag, og han bare himlet med øynene... Han gjør det helst lille julaften... Når det er sagt - på nettet kan en bestille gaveabonnement på blader/aviser. Til barn kan en gi medlemsskap i Trygg Trafikk (375 for 2 år) Amazon selger også bøker. De engelske er billigere der enn en får i Norske nettbutikker. Ellers er det drøssevis av klær i nettbutikker, både til barn og voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. august 2007 #7 Del Skrevet 20. august 2007 Her har jeg funnet noen potensielle julegaver til noen av barna i familien i allefall http://www.mortil3.no/shop.asp?st=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 20. august 2007 #8 Del Skrevet 20. august 2007 Her har jeg funnet noen potensielle julegaver til noen av barna i familien i allefall http://www.mortil3.no/shop.asp?st=1 Nå ble jeg trist fordi jeg ikke har noen små barn og kjøpe til Kanskje jeg får ta ansvar og bli gravid selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 20. august 2007 #9 Del Skrevet 20. august 2007 Det er godt å høre at andre er som meg!! Nevnte forsiktig jul og gaver for samboeren i dag, og han bare himlet med øynene... Han gjør det helst lille julaften... Når det er sagt - på nettet kan en bestille gaveabonnement på blader/aviser. Til barn kan en gi medlemsskap i Trygg Trafikk (375 for 2 år) Amazon selger også bøker. De engelske er billigere der enn en får i Norske nettbutikker. Ellers er det drøssevis av klær i nettbutikker, både til barn og voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 20. august 2007 #10 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg lager julegavene selv, har holdt på gjennom hele året og er snart ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 20. august 2007 #11 Del Skrevet 20. august 2007 for totalt ubrukelig stæsj: http://www.gadgets.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #12 Del Skrevet 20. august 2007 Er det noen som har gode tips til gaver til besteforeldre i 80-90 årene. Det er alltid den største utfordringen for meg. De trenger jo ingenting.. Og deg er så kjedelig med den vanlige konfektesken hvert år..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 20. august 2007 #13 Del Skrevet 20. august 2007 Mine besteforeldre pleier å få noe så spennende som 5 ukers lottokuponger i gaver av oss De tipper lotto og extra uansett, men med våre gaver får de jo ekstra mye spenning i hverdagen... hehe I tillegg gir vi ofte en flaske vin til bestefar og en blomst til bestemor, samt en hjemmelaget kallender (bruker Office Publisher) med bilder fra året på hver mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #14 Del Skrevet 20. august 2007 Mine besteforeldre pleier å få noe så spennende som 5 ukers lottokuponger i gaver av oss De tipper lotto og extra uansett, men med våre gaver får de jo ekstra mye spenning i hverdagen... hehe I tillegg gir vi ofte en flaske vin til bestefar og en blomst til bestemor, samt en hjemmelaget kallender (bruker Office Publisher) med bilder fra året på hver mnd Den som hadde hatt så "spenstige besteforeldre". Men, nei da.. Vin og pengespill er så syndig så syndig.. (nesten så jeg er enig mhp pengespillene, da.. men..) Forbruk er fælt og "ikke forbruksvarer" har de livet ut av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 20. august 2007 #15 Del Skrevet 20. august 2007 Besteforeldre er vanskelig. I min familie gav mine søsken og jeg et lite album, et sånt med svarte sider, hvor vi hadde fylt det med bilder av oss og besteforeldrene våre fra vi var født til i dag. Litt sånn kronologisk. Det var kjempesuksess hos flere besteforeldre :-D :-D Siden det er stive permer kan det også stå fremme som en bilderamme og bytte på hvilken side som vises. Ellers har vi ofte gitt gode kremer, håndkrem, fotkrem og slikt til bestemor. Andre tips er god mat som ost og kjeks, vin, likør, godt kjøtt som spekemat, røkelaks og annet som ikke er helt dagligdagsmat. Våre besteforeldre har satt pris på sånt og de koser seg med maten og den er kjapt borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 20. august 2007 #16 Del Skrevet 20. august 2007 Mormor liker å følge med på det jeg skriver, så jeg tenkte å gi henne en perm med fortellinger, noveller og dikt som jeg har skrevet + noen miserable forsøk på tilhørende tegninger. (kan ikke tegne) Tror jeg gir henne det i år, eller kanskje hjemmelaget likør. Hun elsker det. Kanskje begge deler, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 20. august 2007 #17 Del Skrevet 20. august 2007 Ooh hjemmelaget likør, det hadde min bestemor også elsket! Noen gode oppskrifter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 20. august 2007 #18 Del Skrevet 20. august 2007 Mormor og morfar har fått konsert- eller teaterbilletter av oss noen ganger, det har slått godt an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 20. august 2007 #19 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Ooh hjemmelaget likør, det hadde min bestemor også elsket! Noen gode oppskrifter? Det er kjempeenkelt. Du kan bruke alt mulig rart, bær, te, krydder, urter... Det du tror høres bra ut. La det trekke på flaske i noen uker. Ta bort bærene eller hva det nå er, og sil væsken i et håndkle. (ikke kaffefilter) Hell på med sukker, smak deg fram. La det stå et mørkt sted fram til jul. Det finnes andre måter å gjøre det på og, finnes egentlig ingen fasitt. Jeg liker å finne ingredienser i naturen, når nypene blir modne skal jeg bruke dem til likør eller dram. Endret 20. august 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 20. august 2007 #20 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, det skal jeg jommen klare Der har vi klar årets julegave 2007 Koselig å ha som en liten ekstragave og, i små flasker! Supert tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå