Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #1 Skrevet 2. april 2002 hei alle der erfarene mennersker her inne! jeg går på p piller og i går hadde jeg ubeskyttet sex(tenker da på kondom) han kom og det akkurat i det han trakk seg ut! det jeg da lurer på er hvor stor er sjansen for at jeg ble gravid!? er den sajnsen minimal ettersom jeg rbuker p piller regelmessig og følger bruksanvisningen! han kommer jo heller ikke inne meg på den måte... treger svar fort
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #2 Skrevet 2. april 2002 Det er vel det som er noe av hensikten med p-piller, at sjansen for å bli gravid når du bruker dem riktig, er minimal. Tror nok du kan slappe helt av.
Linnda Skrevet 2. april 2002 #3 Skrevet 2. april 2002 Hei, hei! Jeg tror nok du kan slappe helt av. Så lenge du har brukt p-pillene sånn som de skal så er det ingen fare! Jeg har brukt p-piller i 5 år, og ikke blitt gravid !! 12
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #4 Skrevet 2. april 2002 Er d her innlegget egentlig ment seriøst???
Gjest Lottemor Skrevet 2. april 2002 #5 Skrevet 2. april 2002 -Sexysaide- Jeg begynner å lure på om du tenker på hva du skriver i dine innlegg før du begynner å kritisere andres innleg.... Og dess uten så er det noe som heter: -det finnes ikke dumme spørsmål bare dumme svar-
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #6 Skrevet 2. april 2002 -sexysadie og lottemor- beklager masse skrivefeil, det var kanskje det du reagerte på også sexysadie,men jeg har dysleksi! dessuten var jeg kanskje utenfor da jeg skrev det! er litt for nervøs når det gjelder denne saken! men til hun ene anonyme: du har ligget med flere gutter og de har fått det inne i deg uten at du har blitt gravid i løpet av de fem årene du har brukt pillene? skjønte jeg det riktig nå? takk for mange betryggende svar-og litt til:)
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #7 Skrevet 2. april 2002 Ja du har forstått det riktig..... Du skal ikke unskylde deg for skrive feilene det er ikke de som er viktig det er å få svar på man lurer på og at vi holder oss seriøs og på et voksent og modent stadie....
Linnda Skrevet 2. april 2002 #8 Skrevet 2. april 2002 Til anonym som skrev inn innlegget: Jeg har bare hatt 1 partner disse 5 årene, men han har fått orgasmen sin inne i meg alle gangene(nesten da ) !! Du skal ikke være redd for at du er gravid. Det er en mirkosjans for at du skal ha blitt befruktet nå. Bare slapp av du. Klems fra,12
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #9 Skrevet 2. april 2002 LOTTEMOR: jeg tenkte bare at ett menneske som går på p-piller hadde fått den nødvendige informasjonen av legen om hvordan disse skulle takes - følgt bruksanvisningen til punkt og prikke og også fått med seg d at da er de er 99 % effektiv imot graviditet .Kjønnsykdommer virker de IKKE imot,men d er en annen sak!
Gjest Lottemor Skrevet 2. april 2002 #10 Skrevet 2. april 2002 Er vi redd og usikker på om det er noe som ikke er slik det skal være og spør for å få litt hjelp eller få noen svar slik at mann kan roe seg og ikke tenke noe serlig mer på det så hjelper det ikke noe serlig og få slike svar (om jeg kan kalle det svar)som du ga henne..... Da kan du la vær å svare i det hele tatt.... Selv om du har en jævlig dag trenger du ikke ta det ut over andre.... 12
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #11 Skrevet 2. april 2002 Jeg har da ikke en jævlig dag!Dessuten d var du som behandlet meg aggresivt!
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #12 Skrevet 2. april 2002 takk skal dere ha alle sammen! synes bare det er så mye mer betryggende i en situasjon som dette å "høre" at andre sier det er trygt og at det sikkert vil gå bra! det roer ned litt! takk skal dere ha! føler meg litt mer lettet nå! og jeg har også hatt samme partneren så lenge som jeg har gått på pillene og ikke hatt beskyttet sex og sykdommer frykter jeg ikke! takk for gode svar! nå tar jeg natta:) sov godt alle sammen her inne
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #13 Skrevet 27. februar 2009 hei alle der erfarene mennersker her inne! jeg går på p piller og i går hadde jeg ubeskyttet sex(tenker da på kondom) han kom og det akkurat i det han trakk seg ut! det jeg da lurer på er hvor stor er sjansen for at jeg ble gravid!? er den sajnsen minimal ettersom jeg rbuker p piller regelmessig og følger bruksanvisningen! han kommer jo heller ikke inne meg på den måte... treger svar fort
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 Hvem ER det som driver og henter opp tråder som er 5 år gamle osv??
Hinata Skrevet 28. februar 2009 #15 Skrevet 28. februar 2009 Hvem ER det som driver og henter opp tråder som er 5 år gamle osv?? Enig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå