Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #21 Skrevet 21. august 2007 Guttenavnet "Elian" hadde jeg aldri hørt før jeg leste om det i en svensknorsk blogg. Uttales med trykk på samme bokstaver som Elias. Synes det er et kjempefint navn!
*Emma* Skrevet 21. august 2007 #23 Skrevet 21. august 2007 Ildri Må innrømme jeg ikke vet om det er gutt eller jente engang. Leste det i en fødselsannonse i avisa. Jeg syns det høres ut som jente kanskje....men babyen hadde blåk lær..så jeg vet ikke...
Gjest Veronica Mars Skrevet 21. august 2007 #24 Skrevet 21. august 2007 Min oldefar het forresten det samme til fornavn som jeg har til etternavn. Og det er ikke noe -sen navn. Har ikke hørt om noen andre i Norge som har hett dette til fornavn. Hadde vært litt mer interessant hvis du faktisk sa hva navnet var.
Umuriel Skrevet 21. august 2007 #25 Skrevet 21. august 2007 Hadde vært litt mer interessant hvis du faktisk sa hva navnet var. Da røper jeg jo samtidig etternavnet mitt, og det er helt uaktuelt.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #26 Skrevet 21. august 2007 Torlak hadde jeg ikke hørt før nylig. Fint synes jeg
Imax Skrevet 22. august 2007 #27 Skrevet 22. august 2007 Sønnen til kusinen min heter Emiliam - satt sammen av Emil og William. Litt kult!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #28 Skrevet 22. august 2007 Wilhelm Arnt Carl Normann Artur Runar Bjart Poirot Isak Steinar Runar Grimmar Edvard Tarjei Njårdjei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå