Gå til innhold

Torunns Drømmekjoler

Fremhevede innlegg

Gjest Brud2008
Skrevet

Er det noen som har kjøpt fra ho??

Vel gjerne høre hva dere synes i såfall :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

*REKKER OPP HÅNDEN*Jeg har kjøpt kjolen min av henne,og er bare såååå fornøyd med den.Kjempekvalitet og kjolen er bare fantastisk flott :jepp:

Leste et innlegg fra en annen her for en tid tilbake,som også hadde kjøpt.Og var veldig fornøyd med kjøpet sitt.Sparer noen kr gjør du å :jepp:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Kitsune_*
Skrevet

Har bestilt brudejakke derifra. Venter i spenning!!

Tror hun holder til i Ålesund..

Skal gi tilbakemelding når jeg har fått den:)

• 3 uker senere...
Skrevet

jakken har kommet! Den passet veldig godt, men jeg har litt større underarmer og derfor er den alt for trang der. Må se hva vi klarer å jukse til. Ellers satt den perfekt og var akkurat slik jeg hadde ønsket meg! Jakken ble sydd etter mål, og det gikk helt supert!

Anbefales!

Skrevet

Har vært innom Torunn i dag og snakket med henne i dag. Er meget sikker på at jeg kommer til og bruke henne, jeg får velge akkurat den kjolen jeg vil, og får den så sydd etter mål så den passer perfekt=) Kun 7-8 ukers leveringstid, iallefall om man bor her i Ålesund=) Ingenting negativt og finne om henne=)

Gjest Apple- i.i
Skrevet
Har vært innom Torunn i dag og snakket med henne i dag. Er meget sikker på at jeg kommer til og bruke henne, jeg får velge akkurat den kjolen jeg vil, og får den så sydd etter mål så den passer perfekt=) Kun 7-8 ukers leveringstid, iallefall om man bor her i Ålesund=) Ingenting negativt og finne om henne=)

Hva koster en kjole hos henne, da?

Skrevet

Se på nettsiden hennes, tror det står der. Har ikke adressen i hodet, så prøv å google

Skrevet

Der står pris under hver kjole på sidene hennes. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Til dere som har bestilt fra henne:

Har dere bestilt en av kjolene hun har bilde av på siden sin med priser eller har deresendt henne egne bilder av deres drømmekjole?

Kjolen jeg har lyst på er nemlig ikke blandt de hun selv har lagt ut bilde av, men det står jo at de syr andre kjoler også etter bilde. Det jeg er litt skeptisk til er om de ut i fra noen få bilder klarer å lage akkurat den samme kjolen. De fleste kjoler har jo f.eks. flere lag stoff i skjørtet og man er jo ikke hvordan dette er på bildene. Noen som har erfaring og vet hvordan dette blir?

Blir kjempetakknemlig for alle svar :jepp:

Skrevet

Har ingen erfaring med Torunns, men det var nettopp en av grunnene til at jeg ikke turte kjøpe "fake". Den jeg kjøpte var i skikkelig kvalitet. Jeg stappet den i en koffert på veien til USA og den var ikke skrukkete i det hele tatt. Har sett kjoler sydd etter bilder (ikke av Torunn) og når de har kommet frem til kjøper har de vært superskrukkete..pga dårligere kvalitet i stoffet.

Min hadde også flere lag med skjørt/tyll etc etc og de jeg har sett som har fått sydd har ikke hatt det.

Helt likt har jeg ingen tro på at det blir. Er dte blonde feks...hvor stor er sannsynligheten for at Torunn i Ålesund har sammestoffleverandør som Maggie Sottero eller Demitrios???

Som sagt..jeg har ikke sett kjolene hennes - men andre som har sydd etter bilde....

Skrevet
Min hadde også flere lag med skjørt/tyll etc etc og de jeg har sett som har fått sydd har ikke hatt det.

Helt likt har jeg ingen tro på at det blir. Er dte blonde feks...hvor stor er sannsynligheten for at Torunn i Ålesund har sammestoffleverandør som Maggie Sottero eller Demitrios???

Som sagt..jeg har ikke sett kjolene hennes - men andre som har sydd etter bilde....

Jeg spurte henne om likheten til originalen, og det eneste som kunne avvike noe var evt type blonde. Men de finner noe som er ganske likt. Tror de som syr har god erfaring og siden det er så mange som er fornøyde er jeg villig til å ta sjansen. Til den kjolen jeg skal ha bruker jeg A-line underskjørt med litt puff for å få den rette looken. Kjolen min får den samme fasongen og broderiene som på en MS-kjole jeg har funnet bilde av. Jeg har ikke råd til å brenne av 14-16 000 på en brudekjole i alle fall, og jeg har ikke sett drømmekjolen min brukt. Så eneste måte å få den på er Torunns.

Skrevet (endret)

Dte er nok som du sier mye større sjansen for at den blir sågodtsom lik om den ikke har blonder eller mønster i selve stoffet.

Min hadde applikerte blomster på og jeg så en kopi (på Ebay) som hadde forsøkt å gjøre den lik, men selvfølgelig ikke fått tak i samme applikasjonene og den var rett og slett ikke fin....

(Og min kostet ikke 14-16.000 den heller. Jeg fant den i en butikk som hadde leid den ut og solgte den til meg. ;)

Endret av *Emma*
Skrevet

uff, dette torun mennesket får kjolene sine sydd fra kina, dette fikk jeg bekreftet på mail i dag. om dere skal ha kjoler fra kina bruk denne linken , de fleste kjolene kommer da på 2000 kr inkl frakt,

kjoler fra kina

lykke til

Skrevet

vil også bare legge til at jeg sammenlignet et bilde av en orginal maggie sottero kjole og et bilde av kopien hun hadde laget... uff.. ikke mye likheter der, tilogmed min kommende mann så det, og han har ikke øye for detaljer, så om man er ute etter en helt lik kopi tror jeg det er lett å bli skuffet.

Skrevet (endret)

Hei. :goodbye:

Ville bare si at jeg har vært inne på linken som ble lagt frem her, og jeg synes kjolene på den siden ser fin ut jeg.

Man trenger vel strengt tatt ikke ha designer kjole?

:klemmer:

Endret av Maye
Skrevet

nei, kjolene der er fine. og langt billigere enn de torun selger. ville annta at det er ca samme kvalitet siden de kommer fra samme land, mulig samme fabrikk da denn fabrrikken søker fler selgere verden over.. så da er det vel like greit å kjøpe en kjole til under halve prisen.

Skrevet

Det er jeg enig i.

Man trenger ikke betale mere enn nødvendig.

Selv har jeg kjøpt kjole på ebay nå, som er ett prøveprosjekt. Betaler 700 for den. Og om den ikke faller i smak kan jeg eventuelt selge den videre. eller så har jeg ikke tapt så mye penger da. :)

Den blir også sydd i kina. :sjenert:

:klemmer:

Skrevet

så morro, du må fortelle meg hvordan dette går:D

Skrevet (endret)

Hei igjen..

OI.. Var inne på Torunn sine nettsider nå, og der var kjolen min gitt. Den som heter Rose. Bare at jeg betaler som sagt ca 700.- for min. :jepp: Litt billigere det ja. :)

Endret av Maye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...