Vela Skrevet 18. august 2007 #1 Del Skrevet 18. august 2007 Hei! Tenkte jeg også skal starte opp en shoppingdagbok! Er student på fulltid, og har litt mindre penger enn jeg liker.. men shoppet får jeg gjort uansett:) Har shoppet endel hittil, trengte å fornye garderoben litt. Smykker: Store sorte øredobber Blondearmbånd 2pk øredobber Sølvsmykke Smykkene var jeg veldig fornøyd med, særlig sølvhjerte, som er ganske stort. Blondrearmbåndet er også blitt en favoritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 18. august 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har blitt dilla på kjoler og tunikaer, og har kjøpe endel av de.. Synes det er så vanskelig å finne bukser jeg liker for tiden, så da er det bra at det er så mange fint tunikaer og kjoler der ute:) Bruker mest tights og strømper til disse Shoppet litt fra Ellos, er litt skeptisk til klærne erfra, men hittil har de vært greie. Ellers har jeg vært veldig happy med skoa jeg har bestilt Her er noe av ellos shoppinga mi: Topper: Pepitarutet kjole Synes denne så så tøff ut, men ble litt skuffa når jeg fikk den. Ikke lite hvit som på bildet, og litt annet stoff en jeg trodde. Men den satt fint, så jeg beholdt den. Sort ullkjole Kjøpte pgså denne på ellos, kostet bare 99,-. Men størrelse 34/36 var SVÆR i størrelsen, men håper den krymper litt i vask.. Stripete lang Denne bestilte jeg i går, og vet ikke hvordan sitter enda.. Rutete skjørt Samme med dette skjørtet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Har som sagt også kjøpt sko som jeg er kjempe glad i fra Ellos, så her er de! Pluss strømper og hatter jeg slang med;) Brun støvlett Disse kostet 99,- på salg, og er tøffe til olabukser:) Sorte sandaletter Disse kostet også 99,- på salg og er helt rå! Ny favoritt:) Sorte skoletter Disse var tøffe, og gode å gå i:) Røde skoletter Disse var de eneste jeg byttet, så kule ut på bildet, men så billige og rare ut IRL. Byttet:) Skinnstøvlett Disse var tøffe og gode, stilige utover høsten og vinteren! Stretchstøvletter Disse var kjempe søte:) Skal bytte båndet med silkebånd. Ellers kjøpte jeg noe smått ved siden av: Sjal Stilig sjal med litt glitter i, kjempefint, godt og varmt! Hansker Stilige hansker på billigsalg:) Grå strømper Sorte strømper Strømper til høsten kommer. Veldig gode. Mønstret strømpe Sort strømpe som ikke er så veldig tykk, kjempe tøff på fest:) Caps Denne var utrolig kul! Kjempe fornøyd! Lyst på en svart også! Basker Denne bestilte jeg sammen med det røde rutete skjørtet. Fikk også med svart/hvitt sengesett gratis ved bestilling, som var veldig pent! Rabattkode: 169001. Endret 18. august 2007 av Vela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Har forresten også fått flere rabattkoder fra ellos hvis noen vil ha: 300 kroner rabatt (ved kjøp for minst 700kr etter fratrekk): 164102 200 kroner rabatt (ved kjøp for minst 600kr etter fratrekk): 164101 50% rabatt på dyreste vare: 164103 100 kroner rabatt: 164104 Endret 18. august 2007 av Vela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 18. august 2007 Har også shoppet endel på HM i et siste: Topper/kjoler: Lang grå tunika Langn sort tunika Disse likte jeg veldig godt, deilige i stoffet, og fine til tights. Sort kjole Denne satt som ett skudd, kjempefin med rødt belte i livet. Gråsort kjole Denne var veldig deilig i stoffet, og satt fint på. Blå kjole Dette så veldig simpel ut på bildet, men satt fint, og var veldig god. Elsker blåfargen! Lyst på denne i sort, grå og grønn også.. (Kostet jo bare 149,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 18. august 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Ellers har jeg kjøpt en sort kjole med "innebygget" hvit skjorte, en basic sort pologenser med 3/4 armer, og en svær sort skinnveske på Kappahl idag. Vesken var kjempe kjekk, siden den har en stor skulderstropp i tillegg til bærehankene. Kjekk til skolen og til fest:) Fant også en sort enkel kjole på Only til kun 149,- som jeg skal ha på faddervorspiel idag. (Må vel snart begynne å rydde litt i leiligheten vel..) Ellers er jeg på jakt etter en ny veske, passe stor, som jeg kan bruke hver dag. (Helst sort eller grå). Noen som har noen forslag? Min fine veske fra Praha røyk under shopping idag, så da må jeg ha en ny.. Endret 18. august 2007 av Vela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 18. august 2007 #7 Del Skrevet 18. august 2007 Lang grå tunika Langn sort tunika Disse likte jeg veldig godt, deilige i stoffet, og fine til tights. Ååå, så mange fine kjoler du har kjøpt! Jeg sånne korte kjoler i ulike farger og fasonger med tights under og gjerne pumps eller flate slippers/sandaler. Denne likte jeg godt, men har dessverre ikke sett den i butikken. Mye fin inspirasjon i shoppingdagboken din. Dessverre så har jeg også student-økonomi . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 18. august 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 18. august 2007 De er veldig gode! Har ikke sett de i butikkene jeg heller, så jeg kjøpte de på nettet. Blir endel shopping nå, jobbet i sommer:) men utover høsten og vinteren blir det nok litt mindre..! Skal til Afrika på studietur i 5 uker i januar, så jeg har litt shopping til det å gjøre også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 18. august 2007 #9 Del Skrevet 18. august 2007 Har også shoppet endel på HM i et siste: Topper/kjoler: Lang grå tunika Langn sort tunika Disse likte jeg veldig godt, deilige i stoffet, og fine til tights. Sort kjole Denne satt som ett skudd, kjempefin med rødt belte i livet. Gråsort kjole Denne var veldig deilig i stoffet, og satt fint på. Blå kjole Dette så veldig simpel ut på bildet, men satt fint, og var veldig god. Elsker blåfargen! Lyst på denne i sort, grå og grønn også.. (Kostet jo bare 149,- Den blå kjolen så/hørtes fin ut, likte fargen Velkommen hit forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 18. august 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 18. august 2007 Takk! Den kjolen satt bare som ett skudd, så den anbefaler jeg! finere i virkeligheten enn på bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 18. august 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 18. august 2007 Kjøpte forresten ett par grå knestrømper idag også, de var kjempekule under de sorte støvlettene med sløyfer på siden:) Har også en enkel sort kjole til midt på låret, den kule rutete capsen fra ellos, og sølvhjertet som er linket til over. Klar for fest :juhu: Der fikk jeg brukt mange smileys:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 18. august 2007 #12 Del Skrevet 18. august 2007 Oi, det tror jeg kan bli en morsom fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 18. august 2007 #13 Del Skrevet 18. august 2007 Hei Vela! Ser ut som vi har ganske lik smak på mye av tingene! Jeg har også falt helt for tunika-moten med strømpebukse eller tights under. Det er så godt og gå i, og ingenting som strammer Ha en fin og festlig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplemakk Skrevet 18. august 2007 #14 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Ser ut som at du har shoppet mye fint, det var flere ting som fristet. Endret 18. august 2007 av eplemakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. august 2007 #15 Del Skrevet 18. august 2007 Velkommen til shopping-gjengen, Vela! Så mye fint du har funnet deg! Jeg bestilte også den strikke-kjolen fra Ellos, og ja, den er veldig stor! Jeg synes ikke den satt så fint på så den blir returnert, men det er jo mulig at den krymper litt i vask. Jeg har også bestilt den tunikaen med lange armer fra H&M. Den ser kjempefin ut! Jeg får den ikke før i september... Får aldri nok av tunikaer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSolstråle Skrevet 18. august 2007 #16 Del Skrevet 18. august 2007 Hey sann. tenkte jeg nesten fikk ta en titt innom dagboka di da blitt litt ekstra shopping ser jeg jeg har også bestilt litt mer,så nå har jeg 2 nye pakker på vent neste uke.. Syns det var no kjent med den capsen du har kjøpt gitt,hehe.. Min er på vei tilbake,så jeg får riktig størrelse Nå må jeg bare få kjøpt meg noen av de søte,litt tykke strømpebuksene,en kåpe og de lange ullgenserne,så har jeg shoppa alt jeg har sett meg ut men så blir det ikke shopping på leeeenge veit jeg. må nesten ha råd til bryllupsstæsj også :rødme: Nå skal vi gå og legge oss her ,men vi ses så snart du får tid til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 19. august 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Oi, det tror jeg kan bli en morsom fest Det ble det også! Tar det helt rolig idag! :søvn: Hei Vela! Ser ut som vi har ganske lik smak på mye av tingene! Jeg har også falt helt for tunika-moten med strømpebukse eller tights under. Det er så godt og gå i, og ingenting som strammer:fnise: Ha en fin og festlig kveld! Takk! Har vært inne å tittet hos deg før, og fant mye jeg likte:) Enig med du - herlig med løse fine tunikaer! Også føler man seg så mye finere og mer pynta enn i jeans og genser. Ser ut som at du har shoppet mye fint, det var flere ting som fristet. Takk! Kjempe fornøyd med fangsten hittil, så herlig følelse å ha masse nye klær i skapet Velkommen til shopping-gjengen, Vela! Så mye fint du har funnet deg! Jeg bestilte også den strikke-kjolen fra Ellos, og ja, den er veldig stor! Jeg synes ikke den satt så fint på så den blir returnert, men det er jo mulig at den krymper litt i vask. Jeg har også bestilt den tunikaen med lange armer fra H&M. Den ser kjempefin ut! Jeg får den ikke før i september... Får aldri nok av tunikaer!! Får se om den krymper noe! Håper det, for den var veldig stor og rar nå.. Gled deg til den tunikaen, den er kjempe deilig! Jeg har jo en i sort og grå, og har brukt de masse:) Hey sann. tenkte jeg nesten fikk ta en titt innom dagboka di da! blitt litt ekstra shopping ser jeg jeg har også bestilt litt mer,så nå har jeg 2 nye pakker på vent neste uke.. Syns det var no kjent med den capsen du har kjøpt gitt,hehe.. Min er på vei tilbake,så jeg får riktig størrelse Nå må jeg bare få kjøpt meg noen av de søte,litt tykke strømpebuksene,en kåpe og de lange ullgenserne,så har jeg shoppa alt jeg har sett meg ut men så blir det ikke shopping på leeeenge veit jeg. må nesten ha råd til bryllupsstæsj også :rødme: Nå skal vi gå og legge oss her ,men vi ses så snart du får tid til å komme Så herlig å shoppe! Men begynner å bli skummelt og hoppe inn på nettshoppen hver morgen for bare å "titte litt".. Tok meg selv i å tenke her om dagen, at hvis jeg la meg tidlig er det jo snart butikkene åpner igjen... Gleder meg til mer bryllupplanlegging snart! Fult igang med fadderdagene jeg nå, og er sliten allerede. Spørs hvor mye action det blir neste uke. I morgen begynner jeg ordentlig på skolen også, så et blir deilig! Jeg har sett litt på kåper jeg også, trenger en ny en.. Men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg vil ha. Tror det blir en sort eller grå. Men ellers så jeg en KNALL blå jeg har forelsket meg i. Men redd jeg går lei fargen hvis jeg må bruke den hele tiden. Så jeg må nok ha flere enn en da... Vi sees sikkert en gang til uka håper jeg:) Var dere hos Kai på fredag forresten? Jeg hadde veldig lyst, men sambo jobba jo lørdag morgen.. Idag skal jeg og sambo til Frederikstad å se på Drag Racing! Gleder meg masse, tror det kan bli moro! Det eneste dumme er at jeg har fått blærekatar fra festlighetene i går (Kan muligens ha noe med at sambo eskorterte med hjem som en ekte gentleman i en handlekurv fra Coop Prix.. og der satt jeg i bare tynne strømper) Ellers er det snart en ny uke, og nye shopping muligheter! Endret 19. august 2007 av Vela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 20. august 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 20. august 2007 Første ordentlige skoledag idag, skal bli deilig:) I natt fikk jeg ikke sove, noe som resulterte i enda mer shopping på nettet.. (Uff, nå må jeg roe ned forbruket! Legger ut senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 20. august 2007 #19 Del Skrevet 20. august 2007 Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSolstråle Skrevet 20. august 2007 #20 Del Skrevet 20. august 2007 Gleder meg til mer bryllups-planlegging snart jeg også <i går lagde jeg meg en shoppingsdagbok jeg og (eller jeg fikk ikke laga direkte dagbok,så skrev det som emne ). Har laga meg ei laaaaaang liste med ting jeg skal kjøpe på neste lønning blir to kåper på meg i år,for jeg klarer ikke velge hvilken jeg liker best,hehe Så når jeg har shoppa alt jeg vil ha,så får jeg roe ned og begynne å handle litt smått til bryllupet. Du må komme en tur så fort du kan da,lenge siden nå syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå