Gå til innhold

Hvilken alder passer best i Legoland


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har hørt at legoland passer veldig bra for de minste, men at det blir litt ensformig for de større barna. De aktivitetene som passer for de større barna er få og det blir lett mye kø der. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke syntes at en 11-åring er for stor. Men det kommer vel litt ann på 11-åringen. De har jo "robot" armer som snurrer deg rundt og bla bla bla. Og den berg og dalbanen, kjempe morsom. Og jeg var 20 når jeg var der og syns det var kjeeeeeempe gøy!

Kanskje jeg har blitt så stor at det er gøy igjen. Men det er vel bare å spørre barna om de syns det høres gøy ut eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marthe_*

Vi har vært i Legoland med mindre barn, og jeg etter min mening passer det egentlig best for de under 10 år. Venninnen til dattera mi på 12 år var der nå i sommer, og syntes det var kjempekjeeedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thelma :-)

Min yngste var 13 da vi var der .. tror faktisk han koste seg. Vi var bla. innom kinosalen og så en 4D-film ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg var i Legoland naar jeg var 11 eller kanskje jeg var 12. Kjempestas og absolutt en av de beste parkene jeg har vert i. Nok action og veldig masse barndomsminner fra da jeg var mindre.

Synes slike parker ble mye bedre etter jeg var 10 jeg.... da kunne jeg gjore alt og vere mer fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg var der for første gang i godt voksen alder en gang tidlig på 90-tallet. Jeg drar gjerne igjen.

Men så er jeg Lego-man da. Og jeg tror at de større barna kan synes det er gøy dersom de er Lego-fans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der nå i sommer med en 6 åring, 8 åring, 10 åring og en 15 åring. Alle koste seg. Den eldste og den yngste var ivrigst. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har vært der ca annenhvert år. Min 11-åring nevnte nettopp at han skulle ønske han ikke trengte å vente heeeelt til neste år før vi drar dit igjen. Han syns Legoland er fantastisk! Og det syns jeg også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der faktisk som 11-åring.. og synes det var kjedelig. Visste ikek helt hva jeg skulle finne på.. Gikk bare rundt og tuslet og så. Noe var litt gøy å se, men hadde ikke den entusiasmen som jeg ville hatt som yngre... Jeg synes 11 år er litt for stort ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Vi har vært der med en 11 åring som hadde det kjempegøy, jeg var der selv som 14 åring og hadde det like gøy! Jeg tror det kommer mer an på personligheten enn bare alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi var der i sommer med en fjortenåring og en tiåring.

Begge ungene hadde det alldeles topp, vi fant masse som passet for begge to, både når det gjaldt utfordrende bergogdalbaner og byggeprosjekter. Som en over her sa, Legoland passer fra 5 - 100 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at legoland passer veldig bra for de minste, men at det blir litt ensformig for de større barna. De aktivitetene som passer for de større barna er få og det blir lett mye kø der. Stemmer dette?

Det vil jeg si kommer ann på 11-åringen.. Var der i år på en gruppereise, og det var ikke særlig underholdende (eller, er du med venner er jo det gøy i seg selv da), men nå er ikke jeg heller 11. Vil si at det er en fornøyelsesepark beregnet på de mindre (dog det er noen aktiviteter for de "eldre" også), mens tuserfryf eks. er for de litt større.. Men, som sagt, det varierer jo hva en syntes er moro da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...