Solskinnsbolla Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 går dette an?/ er dette mulig uten å falle tilbake eller ødelegge magen? jeg er jo 27 og vil ha barn...en gang! jeg har hata magen min siden jeg var 5 år, og orker ikke å tenke på den lenger!! men burde jeg vente evnt til etter barnefødslene(veit jo ikke om eller når...) noen med erfaringer som kan svare meg?
Failure Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Det mest logiske jeg kan tenke meg er at du venter med å fettsuge magen etter at du har fått barn. I og med at i løpet av den tiden du er gravid legger du sikkert på deg (om du ikke fører en streng diett,som ikke burde praktiseres), derfor blir meningen med å fettsuge magen før graviditet ganske ulogisk.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Og logikken i dette ligger hvor? Når du en gang blir gravid vil den lille magen som du har nå begynne å strekke på seg etterhvert som den vokser. Vokse vil den av både mat, unge og magemuskler som forsvinner for en tid fremover. Hengefettet må du nok ta deg av etter at ungen er ute...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå