Gå til innhold

Får ikke orgasme


Gjest nesten tilfredsstilt

Anbefalte innlegg

Gjest nesten tilfredsstilt

Hei!

Jeg er ei jente på 23, vært seksuelt aktivt i rundt 7 år. Jeg har hatt flere partnere, testet ut både steder og stillinger osv. Jeg er trygg på kroppen min, er både glad i den og liker at den er som den er. Altså er jeg trygg på meg selv.

Men jeg klarer ikke få orgasme! Altså, jeg får LETT orgasmer av ymse slag når jeg er alene, men ikke sammen med en partner. Jeg var sammen med eksen min i 3 år, og jeg fikk fra tid til annen orgasme sammen med han, men da var det jeg som gjorde all jobben. (Skal vel sies at han ikke prøvde veldig hardt å bli kjent med kroppen min...)

Resultatet av det hele er at jeg blir anspent når partneren prøver å få meg til å komme, for selv om jeg kjenner spenningen bygge seg opp, når den aldri toppen - og jeg blir redd han skal gå lei.

Jeg prøver å vise med hender og forklare og alt hvordan jeg vil ha det, men selvom partneren "treffer", går det jo aldri.........

Tips?

Kanskje noen pusteteknikker eller teknikker for å slappe av. Sannsynligvis kommer jo dette av at jeg ikke klarer å slappe av når jeg er seksuell sammen med noen...

Takk for svar!

Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke særlig mere perfekt bok for det du spør etter en denne:

http://www.amazon.com/Breathing-Ecstasy-Fi...e/dp/0609809385

Den kan annbefalles på det vaaaarmeste.

Ellers kan du kjøpe en god bok om seksuell massasje. Hvis dere masserer hverandre på en måte som også gir seksuell stimulans får du både avspenning og tenning i ett.

Ellers er det nok slik at du blokker ut orgasmen og kroppen din med hodet ditt. Du må være i kroppen og i følelsene. En vei er å bare overbevise seg selv om at man skal klare å gi slipp. Det kan funke, men gjør det sjelden før etter lang tid. Den bedre veien er å jobbe via kroppen og via pusten slik som du er på sporet til. I så måte er den boken glimrende. Du kan alikevel få mye ut av å meditere litt eller gjøre litt yoga. Begge deler ville generelt hjelpe på å roe tankene og gi deg even til å gi slipp og være til stede. Hvis du ber om en privattime med en yoga lærer så kan du be om å få et kort program som hjelper deg å integrere kropp og sinn og være til stede i følelsene og i kroppen og å gi slipp. Da kan du får øvelser som er organisert i programer som tar 5,10,30,90 etc. min om du vil, og gjøre det når det passer. I tillegg kan du google yoga for sex. Jeg kjøpte en bok om det i dag.

Ellers ville jeg googlet problemstillingen. Min erfaring er at det gir laaaangt mer god informasjon raskt en enn det man får ved å spørre på et forum, selv om det også kan være nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forresten googlet a punktet og fått meg en a-punktvibrator også. Selv om din sperre er mental så hjelper det altid med litt ekstra krutt og det kan du kanskje få der. En annen ting er å prøve noen av de heftigste fantasiene du har, gjerne der du blir dominert hvis du tenner på det. Kanskje kan det rive deg med såpass at det går for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta

i første omgang kan du stimulere deg selv til det nesten går og få han til å overta med tunga eller pikk,da er du nesten der og trenger kanskje ikke så mye stimulering før det går....

Hvis du får orgasme da og blir vant til dette over en tid kan du kutte ut egenstimuleringen mer og mer og etterhvert klare å slappe ordentlig av når han også gjør jobben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mere ett område enn en sone og det er uenighet om hvor det ligger fordi folk blander tre punkter. Det ene er nesten innerst ved livmortappen på fremre side av vagina, omtrent rett etter at du har en slags kant hvor vaginaen begynner å utvide seg litt. Det andre er på bakre vegg ved en tilsvarende kant der, og det tredje er på bakre vegg omtrent på høyde med g-punktet men gjerne litt lenger bak. Så godt som alle kvinner har de to første punktene, men de kan være vanskelige å stimulere før man får dreisen. Som sagt så annbefaler jeg å google fordi jeg orker ikke forklare mer og du finner bedre forklaringer andre steder. Jeg skjønner ikke at folk ikke googler mer når de lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...