Gjest Råkjører'n Skrevet 17. august 2007 #1 Del Skrevet 17. august 2007 Midt i en opphetet diskusjon på telefon glemte jeg helt at det var 50 sone, og kjørte rett forbi en fotoboks i 60 km. Den blinket rødt gitt... :S Fra hva jeg kan skjønne kommer jeg til å få et forenklet forelegg i posten etter hvert, og trolig en prikk på førerkort. MEN; dette registreres vel ikke i noe register? Trodde at forenklede forelegg ikke ble registrert og dermed ikke noensinne dukker opp på politiattester eller utømmende politiattester. Ex; søker man jobb i politiet sjekker de vel uttømmende vandel. Et forenklet forelegg for en liten fartsovertredelse dukker vel ikke opp her? Noen som vet om dette stemmer? Gjerne med link til info... finner ikke noe "solid" på nett, bare ymse diskusjoner i forumer og artikler som er litt på siden av det jeg lurer på.... Hjeeeeelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 17. august 2007 #2 Del Skrevet 17. august 2007 Neida, om du googler trafikkregler eller noe sånt finner du alt du trenger å vite:O) Du får en bot, thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå