Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2003 #1 Del Skrevet 22. mars 2003 Kvifor er det ingen som svarar på innlegga mine...? Har behov for nokon trøstande ord, akkurat no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. mars 2003 #2 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg svarte jeg....Sendete deg en varm klem!! Og sender en til klem nå... *klemmer veslo og tørker tårene hennes*. Håper du har det bra.....Mistet nettopp en god venn selv, så jeg vet hvordan du har det.... En ting som hjalp meg litt, var at jeg tenkte på hvordan han hadde ønsket at jeg skulle oppføre meg...Han ville nok sagt at jeg måtte gå med hevet hode, og ikke være trist, fordi om mange år vil vi treffes igjen! Livet må gå videre liksom.....Men det er grusomt, er ikke helt gått opp for meg enda. Du må bare være sterk veslo.... Klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. mars 2003 #3 Del Skrevet 23. mars 2003 Har ingen gode ord til deg, men en god *KLEM* kan du få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. mars 2003 #4 Del Skrevet 23. mars 2003 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, bortsett fra at det er umåtelig trist. Men også keg kan sende deg masse gode varme *KLEMMER*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mars 2003 #5 Del Skrevet 23. mars 2003 Sender deg klemmer jeg også....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå