Gå til innhold

Knocked Up!


Mosjonisten

Anbefalte innlegg

Jeg så denne filmen i USA i sommer og nå har den kommet til Norge. Den er hysterisk morsom og den må ses. Det er utrolig mange gode scener og dialoger. Det er mange av de samme skuespillerne som i 40 year old virgin, men jeg vil si at denne filmen er nok for et bredere publikum enn 40 year old virgin. Selv syntes jeg den var veldig bra, men kan forstå at den ikke appellerte til alle.

Har du lyst til å le i helgen, se Knocked Up! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må henge meg på denne! Var å så den i går på kino og den var kjempebra! Ikke sånn påtatt morsom som mange komedier kan være, men bare morsom! Absolutt en av de beste komediene som jeg har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Takk for anbefalingen! Har vurdert frem og tilbake om jeg skulle se den eller ikke, men nå har jeg bestemt meg :) får bare håpe jeg får med meg gubben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for anbefalingen! Har vurdert frem og tilbake om jeg skulle se den eller ikke, men nå har jeg bestemt meg :) får bare håpe jeg får med meg gubben ;)

Jeg så den med sambo, han lo like godt som meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ålreit komedie, synes jeg da. Lo godt av noen scener, men var ikke akkurat noe voldsomt nyskapende vitser heller. Enkel og lettfordøyelig underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var helt OK. Enig i at det var mange morsomme vitser og situasjoner underveis. Filmen var imidlertid altfor lang, de kunne med fordel kortet den ned med en halvtime. Han som spiller hovedrolleinnehaverens svoger, tidligere Friends-Phoebes kjæreste Mike, er (synes jeg) utrolig usjarmerende og kjedelig, så de kunne med fordel funnet en med litt mer utstråling til den rollen.

De gutta jeg så den med synes den var ganske dårlig ("jentefilm"), og de var vel de eneste representantene for hankjønnet i salen. Så jeg vet ikke om jeg ville drasset med meg kjæresten for å se denne... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat sett den :) syns den var kjempemorsom :) og kathrine hiegl er jo såå nydelig og naturlig :):popcorn:

Godt at du likte den! FIkk du med kjæresten din da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også filmen var morsom. Fikk med meg kjæresten, og det var mange andre gutter i salen, ca 50/50 jenter og gutter.. vil ikke si det er noen jentefilm, mye av humoren var typisk 'guttehumor' ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Godt at du likte den! FIkk du med kjæresten din da? :)

Han er på jobb denne uka, og klarte ikke vente til han kom hjem.. Dro sammen med ei venninne :) men tror han ville likt den og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også filmen var morsom. Fikk med meg kjæresten, og det var mange andre gutter i salen, ca 50/50 jenter og gutter.. vil ikke si det er noen jentefilm, mye av humoren var typisk 'guttehumor' ..

Han er på jobb denne uka, og klarte ikke vente til han kom hjem.. Dro sammen med ei venninne :) men tror han ville likt den og!

Ja, kjæresten min lo like mye som meg, om ikke mer..

Likte spesielt godt den senen når de skulle ha seg, og han ikke ville dunke borti barnet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...