Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #41 Del Skrevet 4. april 2003 Sheba: Egentlig irriterer det meg litt at jeg ikke liker vin med tanke på at det ser så godt ut å sitte å kose seg med det, helt til jeg begynner å tenke på lukten/smaken.. Men det går jo an å kose seg med øl også :D Når vi er i familieselskaper så sitter de andre damene og drikker vin, mens jeg sitter sammen med mannfolkene og drikker øl...menmen, sånn er det bare. Ja, Bacardi Breezer går ned i små mengder...det er jo så søtt at man kan fort bli kvalm. Det smaker jo bare brus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 4. april 2003 #42 Del Skrevet 4. april 2003 Sheba: Egentlig irriterer det meg litt at jeg ikke liker vin med tanke på at det ser så godt ut å sitte å kose seg med det, helt til jeg begynner å tenke på lukten/smaken.. Men det går jo an å kose seg med øl også :D Når vi er i familieselskaper så sitter de andre damene og drikker vin, mens jeg sitter sammen med mannfolkene og drikker øl...menmen, sånn er det bare. Ja, Bacardi Breezer går ned i små mengder...det er jo så søtt at man kan fort bli kvalm. Det er jo akkurat som brus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 4. april 2003 #43 Del Skrevet 4. april 2003 Hmmm.. Nå fikk jeg noe å tenke på gitt 8) Jeg liker ikke øl Av rusbrus er det kun pærecider (max 4 flasker... etter det blir det for søtt), eller Smirnoff Ice som duger Bacardi Breezer smaker rom, og jeg liker ikke rom VIn: Rødvin.. rødvin... billig eller ei? Har møtt på 3-4 forskjellige jeg liker Fargerike drinker? Uhm.. er det bare jeg som er skeptisk eller?? Whisky: jatakk, men KUN skotsk av god gammel årgang. Cognac: Blææææææh :o Sprit: Absolut citron duger fint Da blandet med 7up (IKKE sprite) og en dæsj grape soda Baileys og Irish coffe og sånnt: Blææh _(drikker ikke kaffe, nei) Shots: Hmm.. Sambuca og Tyrker går enda fint.. Tequila har jeg fått nok av *ler* Er jeg kresen??? Neida!! Bare velger min drikke med omhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 4. april 2003 #44 Del Skrevet 4. april 2003 He,he - joa, det hender jo at jeg også gjør det. Og det er ganske ok det da, får med meg en del mer interessante samtaler i "manne- og øl-kroken" i selskaper. Der hender det jo at det blir snakket litt om fotball og krig og fred og sånn (på dame- og vinsiden går det ofte i barnepjatt har jeg lagt merke til. Og siden jeg pr. i dag ikke har småfolk selv, må jeg innrømme at jeg synes det er drit kjedelig å høre på, hehe.) Men det er jo litt av et syn på jentekvelder da, den ene dama etter den andre kommer inn døra med en blå pose med 2 vinflasker i, og så kommer jeg - som regel sist, skramlende med to six-pack..! Har etterhvert lært meg at det går an å drikke øl og spise ost og kjeks, selv om det kanskje ikke er det mest optimale. Spekemat hadde vært mye mer digg, men det passer ikke disse vindrankerne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 4. april 2003 #45 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg er avholds, jeg.... Hva sier det om meg? At du er en svært fornuftig dame. Mye mer fornuftig enn meg for eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå