Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. mars 2003 #1 Skrevet 22. mars 2003 Husk hvilke signaler det sender når du .. ER Kvinne og drikker: Pils : Du er jordnær,avslappet og en av gutta. Du kan virke lettere å få enn det du faktisk er. Fargede drinker: Høytidelig,selvopptatt, litt bitchete og vanskelig å komme innpå. En hard nøtt å få til sengs. Spesialmixede drinker: Du vet hva du vil ha,og krever det.Du liker bedre å sjekke enn å bli sjekket. Du er kresen. Dyre viner: Du er sofistikert,og føler selv at du har klasse. Du liker menn som liker å lytte. Billige viner: Samme som over,men du har mindre penger ! Shots : Du er på jakt etter å bli full,og naken.Tar det du får om det passer seg slik. Menn: Pils : Du er fattig,og vil ha deg et nummer. Importert øl: Du har bra med penger,og vil ha deg et nummer. Vin : Du håper at vinen vil gi et inntrykk av at du er seriøs, slik at du kan få deg et nummer. Whisky: Du driter i smak,du vil bare ha deg et nummer. Hvordan damen ser ut er av mindre betydning. Tequila: Du vil bli full,og blir det. Det blir heller ingen nummer på deg . Cinzano: Du er definitivt homo! Milla
Arwen Skrevet 22. mars 2003 #4 Skrevet 22. mars 2003 Fargede drinker: Høytidelig,selvopptatt, litt bitchete og vanskelig å komme innpå. En hard nøtt å få til sengs. Milla Dette er meg
Milo Minderbinder Skrevet 22. mars 2003 #6 Skrevet 22. mars 2003 Milla..... hva sier din drikkevanematrise om menn og cognac? Hvis den har negative verdier, kommer jeg til å gråte bittert.... Milo
Gjest Tristessa Skrevet 23. mars 2003 #8 Skrevet 23. mars 2003 Nåja, jeg drikker både importøl, billig og dyr vin. Hva blir jeg da? Må legge til at jeg aldri har sett på meg som spesielt "guttete" i utseende eller væremåte, og rusbrus ligger jeg langt unna - smaksløkene mine vrenger seg ved tanken.
Ruby Skrevet 23. mars 2003 #9 Skrevet 23. mars 2003 Litt av hvert her... he he! Men mest litt dyr rødvin!!!
Edie Skrevet 23. mars 2003 #10 Skrevet 23. mars 2003 drikker mest cider, men også billig rødvin eller fjellbekk!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #11 Skrevet 23. mars 2003 Drikker bare god cognac jeg, eller til nød en spesialmiksa en.... Må være usannsynlig kresen
starie Skrevet 23. mars 2003 #13 Skrevet 23. mars 2003 Jeg drikker vodka&lime jeg Det er jo ikke farge på den så hvilken kategori hører den til under?
Labella Skrevet 23. mars 2003 #14 Skrevet 23. mars 2003 Mest rødvin her i huset - som oftest billig, men det hender vi slår til med en litt dyrere en gang i blant :D
Gjest Cruella Skrevet 23. mars 2003 #15 Skrevet 23. mars 2003 Drikker gin og tonic eller vodka med lime. Ikke så glad i øl eller vin, foretrekker cognac til kaffe'n, liker ikke disse søte likørene noe særlig. Av øl, foretrekker jeg importert Carlsberg, men kun på ekstra varme sommerdager.
chimp Skrevet 23. mars 2003 #16 Skrevet 23. mars 2003 Pils : Du er jordnær,avslappet og en av gutta. Du kan virke lettere å få enn det du faktisk er. Dette er meg;stemmer på en prikk. Men for all del; jeg drikker vin til maten og cognac til kaffen.
chimp Skrevet 23. mars 2003 #18 Skrevet 23. mars 2003 Embla skrev: Hva med jenter som drikker whisky? Hvorfor får jeg assosiasjoner til Janis Joplin når du sier det?????
Gjest Embla s Skrevet 23. mars 2003 #19 Skrevet 23. mars 2003 Embla skrev: Hvorfor får jeg assosiasjoner til Janis Joplin når du sier det????? neei, det har vel noe med stemmen å gjøre? Men jeg drikker ikke like mye whisky som hun sikkert gjorde!! (Kjøpte Ballantine's "gold seal" 12 år gml på tax free i går, nå fikk jeg lyst til å prøvesmake på den! Tror jeg gjør det, jeg)!
Johanna Skrevet 23. mars 2003 #20 Skrevet 23. mars 2003 Drikker øl, vin og rusbrus. Hm det sto ikke noe om cognac.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå