Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
er fyllesjuk og begynte å reparere med en kamerat. :fnise: har vært oppe fra i går til nå. han sitter i stua og drikker kaffe og har knerte sin hvet ikke hvor mangen øl. og jeg har begynt på vann men tar nok ei runde til i kveld ja søndag er er og festedger ;)

jeg har drukker HB, tyrker vodka øl gin og whiskey. mest whiskey.

Hvor har du gjort av lille jenta mens du tyller i deg sprit og øl midt på dagen?

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i barnedåp.....

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Står opp litt senere. Spiser bedre frokost. Pleier å gå en tur sammen eller dra og trene. Gjør ofte husarbeid om kvelden. Noen ganger har vi lest pensum på formiddagen, men det spørs når på året det er. Besøker også bestefaren min ofte på søndager.

Skrevet

Jeg gruer meg ofte til mandagen og resten av uka på søndager.

Vet det høres tragisk ut, men når man ikke trives i livet sitt og ikke ser ut til å klare å finne ut av det heller så kan det bli litt slik....

Men jeg koser meg noen ganger også, når jeg ikke sitter og tenker... Sover lenge, og oppholder meg en del ute om mulig.

Skrevet
Jeg skal innrømme at jeg misliker søndager.

Det er sløve dager hvor jeg gjør fint lite og mye av dagen går med til å irritere seg over at helgen snart er over.

Helt enig med deg. Jeg føler at jeg liksom må få noe ut av dagen, men at det bare blir til ingenting.

Skrevet (endret)

Søndagen pleier å bli i forhold til humøret :fnise: Sove litt lenge :sove: , vaske litt klær, rydde og styre litt hjemme, kanskje gå på en tur, fotballkamp av og til, fmailiebesøk eller bare en deilig dag med å gjøre ingenting :jepp: Syns ofte det er godt å gjøre unna husvask på lørdag formiddag for å slappe av med andre ting på søndag.

Endret av Høstjenta
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Søndager er bra for da får jeg mere tid til å gjøre ting med ungene og til å vaske klær, støvsuge,ta ut og inn i oppvaskmaskinen,vaske gulv og henge opp klær.

På hverdagene så blir det alltid så hektisk. På søndager får jeg til og med tid til å gå tur etterpå også, eller finne på ting med ungene og mann

Skrevet

Søndager blir ofte brukt til studier her i heimen. I tillegg er det som oftest noen timer med full avslapping hvor jeg ligger rett ut i sofaen og ser på TV. Så kanskje en bedre middag, en tur ut eller litt shining hjemme - litt uortodoks å gjøre det på en søndag kanskje, men så lenge ikke moren min få vite noe så lever jeg trygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...