Gjest Boobs Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg vil ha et brystløft og brysforstørring. Jeg vet at det er en mulighet for at melkekjertlene kan bli ødelagt, men det er en risiko jeg er villig å ta...det jeg lurer på... Hvordan vil puppene bli etter en graviditet? Sånn som jeg planlegger løftet, så vil det holde seg fint oppe, faste og fine, selv uten BH. Men vil det begynne å henge etter en graviditet? Selv når jeg i tillegg tar et brysløft? Takk for svar
milla-mor Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 ja, jeg vil anta at de henger etter en graviditet, ja. særlig om du ammer. det er jo det at huden blir så voldsomt strukket som gjør at de henger. dette er uavhengig løft og silikon. men dette er jo veldig individuelt... det blir anbefalt å vente med silikon til etter man har fått de barna man skal ha. stor risiko for å få hard kapsel (altså i den grad at du må fjerne innleggene). men kan du ikke spørre i "ceecee`s dagbok"? (den ligger under generell dagbok).
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Bruk sunn fornuft og sats på å kunne amme og ha dine naturlige pupper i alle fall inntil du er ferdig med barn. Men det er nå min mening bare da. Synes det er ekkelt med silikonpupper. Harry er det også. Ser for meg solariumsbrune berter med bleika hår og tatovering. Og selvsagt pircing i navelen. Blodharry
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg er i samme båt som deg, jeg har vurdert silikon lenge men har vært usikker ang. graviditet. Jeg kommer mest sannsynlig til å få barn om 1-2 år. Jeg har blitt sterkt rådet av andre mødre til å drøye operasjonen til ETTER all graviditet. Brystene og resten av kroppen vil endre seg etter en slik omgang og resultatet blir svært sjeldent bra. Innkapsling, heng, blodsirkulasjon etc. Jeg skal i hvertfall vente..!
Ce'Nedra Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Ei venninne av meg gikk gjennom en graviditet etter silikonoperasjon. Hun angrer veldig på at hun ikke ventet...
Belissima Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Så lenge det er snakk om 1-2 år før du får barn, så synes jeg du bør vente.. Hvis du skal ha løft i tillegg så minker det sjansene dine til å kunne amme etterpå, ikke drastisk men litt.. Er du klar for å betale 2 operasjoner på bare 2-3 år? Er det ikke bedre å vente til du er ferdig med å få barn hvis du absolutt vil gjøre det? Jeg har tatt både brystløft og silikon, pga av slanking, og da jeg tok det så hadde jeg et tidsperspektiv på 10 år - da skal jeg iallefall ikke ha barn, for jeg gidder ikke å operere annenhvert år, det blir dyrt og resultatet kan bli mye dårligere.. operer så få ganger som overhodet mulig.. Ja, de kan henge etter et brystløft også.. (Man kan bli feit etter en fettsuging også..) Et brystløft har ingenting å si for dine fremtidige sjanser til å få hengepupper, så det lønner seg å gjøre seg ferdig med alle "risikofaktorer" før du gjør det..
Frigg Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Bruk sunn fornuft og sats på å kunne amme og ha dine naturlige pupper i alle fall inntil du er ferdig med barn. Men det er nå min mening bare da. Synes det er ekkelt med silikonpupper. Harry er det også. Ser for meg solariumsbrune berter med bleika hår og tatovering. Og selvsagt pircing i navelen. Blodharry Hva er det som er så ekkelt med silikonpupper??? Det som er litt moro, er at det er så utrolig mange som har silikonpupper og du ser det ikke en gang! er nok en god del flere som har silikonpupper enn hva du aner, og du kjenner sikkert noen som har det også uten at du vet det silikonpupper er ikke ekkelt. For oss som ikke har vært så heldig fra naturen sin side og ikke fått tildelt pupper, så er silikon helt supert! Om man skal legge inn silikon før eller etter at man har fått barn er en avgjørelse som kan være vanskelg å ta. Jeg valgte å legge inn silikon før jeg får barn, men det har noe med at jeg vil veldig gjerne føle meg feminin også i perioden før jeg får barn. Får jeg hengepupper etter å ha ammet, så javel. Men da får jeg heller ta en ny operasjon i ettertid da. For meg handler det om å føle seg vel her og nå, man vet aldri hvor lenge man lever og hva morgendagen bringer.....heldigvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå