Gå til innhold

Vært trøtt i en uke!

Fremhevede innlegg

Gjest jentepusen
Skrevet

I forrige uke fikk jeg noe som måtte være en slags migrene på jobb. Flimrende blink forran øynene. Satt ned i 30 min og så gikk det over. etterpå fikk jeg litt ubehag men ikke vondt i hodet. Men vært sliten. Litt brennende følelse nedover i magen (men ikke halsbrann heller hvis dere skjønner).

I noen dager nå har jeg hatt en følelese av begynnende vondt hals, men det utarter seg aldri. Jeg er ekstremt sliten og sover mye. Føler meg tung i hodet. Har ikke dirkete feber heller rundt 37,6-8. Er vell ikke feber før 38?

Og føler ikke at jeg kan være syk nok til å være hjemme fra jobb, selv om jeg kunne ønske det noen ganger (sliten)

Jeg trives i jobben min :)

Noen som har hatt lignende symptomer? Legen min har steng i morra så får heller ikke ringt før etter helga,,,,,,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har fått deg en virus. Høres ikke ut som migreneanfall.

Om du har anledning så hadde det kanskje vært lurt å bli hjemme noen dager og ta det med ro siden du er veldig trøtt og trenger å slappe av.

Lå hele påsken med virus jeg og var sjeleglad for at sengen var tilgjengelig hele tiden.

Så får du se det ann noen dager og heller komme deg til en lege hvis du ikke blir bedre i løpet av noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...