minienthe Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 og kjøpe månedskort på toget og bruke det i stedet for bil til jobb... men når NSB krever mer for et månedskort en det koster meg å kjøre bil inkludert parkering og driftsutgifter, vel... det sier vel seg selv hva jeg gjør. hvordan forventes det egentlig at folk skal oppmuntres til å kjøre kollektivt når prisene er så vannvittige ? her er det snakk om et helt vanlig månedskort mellom to større steder på østlandet... jeg blir helt oppgitt.
Gjest Vampyra Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Samme her, det er en av grunnene til at jeg aldri kjører kollektivt. I tillegg bruker jeg 50 min med buss og t-bane til jobb mot 15 min med bil selv om jeg bor rett ved siden av bussholdeplassen Og jeg jobber et sentralt område i storbyen. Jeg prøver heller å være veldig miljøbevist på en del andre ting siden jeg ikke ønsker å ofre tiden min på overfylte busser og t-baner.
minienthe Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 he he, hipp hurra for kollektivsystemet... eller kanskje ikke.
Gjest Tigerjente Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 I bergen har vi månedskort for 600kr i mnd. Det gjelder i hele bergen kommune. Når jeg nå flytter ut av komunen hjelper ikke det meg så mye, og jeg må betale en 1000 kr for å ta bussen som går hver 2.time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå