Gå til innhold

Helgetur i november


L79

Anbefalte innlegg

Jeg har fått "kloa" i et reisegavekort som må brukes opp før nyttår. :jepp:

Nå er det slik at jeg har brukt opp ferien så noen lang tur er ikke aktuelt, men kan klare å få fri slik at det kan bli ei langhelg (avreise torsdag ettermiddag).

Jeg trenger i den sammenheng noen gode tips til ei langhelg i november for meg og samboeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde dratt til Roma. En flott by, romantisk, men samtidig får man med seg de kjente stedene som St.Peters kirken, colluseum osv. I november vil dere nok ikke få de store køene overalt heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar så langt!

Er det forresten noen som har erfaring med Reykjavik midt i november?? Kan det anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar så langt!

Er det forresten noen som har erfaring med Reykjavik midt i november?? Kan det anbefales?

Veldig kaldt og fuktig (som gjør at det føles ennå kaldere). Men alt som er innendørs er jo "som før" og den blå lagune er åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reykjavik var bikkjekaldt da jeg var i november, men hadde en flott opplevelse. Selv skal vi til Vilnius/Riga/Tallin i slutten av november, og håper på hyggelige julemarkeder og spa :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Lisboa i November... Det er den varmeste hovedstaden i Europa på vintern. Jeg var der i slutten av november for etpar år siden og da var det 19 grader og lettskyet/sol... Veldig deilig. Og masse bra og billig shoppig, koselige gamle bydeler og morsomt uteliv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere byer i Tyskland har flotte julemarked som begynner i midten av november. Anbefales på det varmeste :popcorn:

F.eks Frankfurt er ikke så dyrt å reise til, men pass på å få flyplassen som ligger nærmest sentrum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Reykjavik i midten av desember ifjor. Syns det var helt fantastisk. Det var kaldt og snødde, men det gjorde bare byen mer sjarmerende.

Forrige gang jeg var der var en gang på høsten tror jeg. Anbefaler å dra dit på vinteren jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Milano i slutten av november i fjor og det lå på rundt null grader og sol. En hyggelig by og utrolig mye god mat og fin julepynt, som sikkert over alt på den tiden av året.

Jeg skal snart til Roma for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...