Gå til innhold

Å bli våt


Gjest ii

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid bruker du på åbli våt nok for å kunne gjennomføre samleie? Selv bruker jeg litt tid, og blir aldri våt uten at jeg blir kost med, enten av meg selv eller av partneren min. Og det er også forskjell på å være våt, og å være våt nok - slik at samleiet ikke blir smertefult.

Jeg vet ikke hvorfor men av og til får jeg det for meg at jeg bruker lenger tid enn gjennomsnittet på å bli våt nok. Det holder ikke å kline i 30 sekunder og så sette i gang lissom. Hva er egentlig vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierer alt etter hvor jeg er i syklusen. Rett før og etter mens, og ikke for å snakke om under så er det nesten umulig for meg å bli “våt nok” uten en halvtime eller to med forspill, rett før eggløsning derimot holder det med et kyss eller to ;) (På p-piller var sex umulig uten glidemiddel, og aldri behagelig pga at underlivet kjentes vondt og sårt ut. Altså ganske effektiv prevensjon :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på. Like etter mensen tror jeg det er vanlig å være veldig tørr, og da tar det lenger tid å bli våt nok.

Rundt eggeløsning og fram til ny mens er det lettere.

Jeg kan bruke alt fra 2 sekunder til 20 minutter, alt etter dagsform, hvor jeg er i syklus, og hvor lyst jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Har jeg lyst så trenger jeg ingen oppvarming, kommer det brått på, så trenger jeg ikke mye tid, bare litt kyssing så er jeg klar;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da trenger jeg vel mer tid enn gjennomsnittet da. For jeg trenger alltid minimum 10 minutter, gjerne 15 for å bli klar. Og det uavhengig av om jeg var kåt i utganspunktet eller ikke. Selvsagt er ikke dette et stort problem, men det er jo umulig for meg å ta en kjapp en da, når jeg trenger 15 minutter med preparering først. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen andre som vil fortelle hvordan det er for dem? Evt om noen har noen tips om hvordan man kan bli våt fortere, hvis det er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta

jeg blir våt veldig fort,spesielt hvis jeg får styre aktiviteten,elsker å suge kuk og blir ekstar fort våt da...

Blir mange ganger nesten for våt syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...