Gjest m Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hei, dette høres kanskje rart ut for mange. Faktisk er det litt uforståelig for meg selv også.. Jeg har alltid vært veldig sjalu av meg og er det enda, det stikker i magen hvis jeg tror kjæresten min ser på en annen dame. For et år siden begynte jeg å fantasere om at jeg og kjæresten hadde gruppesex m,ed andre, nå må det sises at jeg alltid har hatt fantasier om gruppesex(aldri gjort det) men aldri at en kjæreste var del av det. Jeg begynte så smått å tenke at kjæresesten min og en annen mann knullet meg samtidig. Etterhvert ble jeg mer og mer tent av tanken på å se han tenne på en annen dame, slikke henne og ha sex med henne mens jeg ser på. Dette indre bildet blir bare sterkere og sterkere og jeg fantaserer om det hver gang jeg onanerer. Det dreier seg mest om å se han knulle og jeg blir utrolig kåt av det. I et helt år har jeg hatt disse fantasiene, og de er som sagt hver gang jeg onanerer og noen ganger når vi har sex. I mitt stille sinn prøver jeg noen ganger å se for meg at dette skulle skje i virkeligheten, men tror aldri det hadde gått, da jeg egentlig er veldig sjalu av meg. Jeg hadde nok mest sannsynlig blitt mest lei meg, siden jeg i fantasien har full kontroll over hva som skjer og det jeg føler, men ikke i virkeligheten. Kanskje en gang når vi blir eldre og har vært sammen lenge, hvem vet. Jeg synes det er litt merkelig å ha disse fantasiene når jeg er så sjalu. Hvordan kan det ha seg at jeg helst ser at han ikke ser på andre damer, men fantaserer om at han skal knulle andre? Noen andre som har samme fantasien? Det er et veldig intenst ønske å kanskje gjøre dette i fremtiden, og tror jeg hadde tent veldig hvis jeg var mer sikker på meg selv. Måtte bare få luftet dette litt....
Gjest Mirina Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg tror dette er en veldig vanlig fantasi. Og fantasiverdenen er veldig fin å bruke som et krydder i samlivet. Synes ikke det er rart at du har denne fantasien selv om du er litt sjalu ellers. Du er jo hele tiden klar over at fantasien ikke er virkelig, og derfor heller ikke utgjør noen trussel.
Gjest m Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg tror dette er en veldig vanlig fantasi. Og fantasiverdenen er veldig fin å bruke som et krydder i samlivet. Synes ikke det er rart at du har denne fantasien selv om du er litt sjalu ellers. Du er jo hele tiden klar over at fantasien ikke er virkelig, og derfor heller ikke utgjør noen trussel. Er nok det, siden det er min fantasi bestemmer jeg jo alt som skjer og det han gjør. Fortalte han faktisk om det, han ble ganske overaska men hadde nok ikke så lyst å knulle noen mens jeg så på. Tok ikke noe avstand fra det at han syntes jeg var ekkel heller. Senere angret jeg på ha sagt det, og sa til han at dette var nok mest en fantasi. Alikevel, noen ganger har jeg virkelig lyst å gjøre det i virkeligheten. Noen som har erfaringer med det?
Gjest koosejenta Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Er nok det, siden det er min fantasi bestemmer jeg jo alt som skjer og det han gjør. Fortalte han faktisk om det, han ble ganske overaska men hadde nok ikke så lyst å knulle noen mens jeg så på. Tok ikke noe avstand fra det at han syntes jeg var ekkel heller. Senere angret jeg på ha sagt det, og sa til han at dette var nok mest en fantasi. Alikevel, noen ganger har jeg virkelig lyst å gjøre det i virkeligheten. Noen som har erfaringer med det? Men i fantasien ,er det mest det at han knuller ei annen dame som tenner,eller det faktum at han blir opphisset av henne?? Du sier at du er sjalu i virkeligheten..hva da hvis dere skal gjennomføre dette.....Tenk tanken på at han muligens fordi det er spennede vier henne mer opmerksomhet,blir hardere av å se henne enn av deg.... Stønner høyere enn han bruker å gjøre med deg....tror dette er lurt å bare være en fantasi ,ellers kan det bli ødeleggende for forholdet...
Gjest m Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Men i fantasien ,er det mest det at han knuller ei annen dame som tenner,eller det faktum at han blir opphisset av henne?? Du sier at du er sjalu i virkeligheten..hva da hvis dere skal gjennomføre dette.....Tenk tanken på at han muligens fordi det er spennede vier henne mer opmerksomhet,blir hardere av å se henne enn av deg.... Stønner høyere enn han bruker å gjøre med deg....tror dette er lurt å bare være en fantasi ,ellers kan det bli ødeleggende for forholdet... Akkurat det har jeg tenkt på, og det hadde jeg neppe taklet tror jeg. Uansett, skulle man gjort dette måtte man satte visse regler på forhånd, som det er uakseptabelt å bryte. Tenner på å se han knulle andre i fantasien, ikke at han tenner mer på den andre...
minemor Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Vi ha gjort d, og jeg tenner enormt på dette..men må si at en del regler som vi satte opp på forhånd, fungerer ikke alltis i kampens hete... Kanskje ikke noe jeg sliter med, men har fortalt han at hvis det blir en neste gang så ønsker jeg ikke d sånn og sånn.... Kanskje litt rotete dette men;)
Gjest m Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Vi ha gjort d, og jeg tenner enormt på dette..men må si at en del regler som vi satte opp på forhånd, fungerer ikke alltis i kampens hete... Kanskje ikke noe jeg sliter med, men har fortalt han at hvis det blir en neste gang så ønsker jeg ikke d sånn og sånn.... Kanskje litt rotete dette men;) [/quote Tenkt litt på det nå, og foreløpig er det nok ikke aktuelt å gjøre det. Kanskje om mange år
Akila Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Jeg tenner helt vilt på å fantasere om at samboeren min blir sugd av ei annen dame. At det er ei ekstra med som er der for meg, og mitt syn. MEN jeg ville aldri gjennomført dette i virkeligheten. Det er jeg for sjalu til, og hadde blitt veldig lei meg av å se samboeren nyte å bli sugd av ei anna.. Dessuten er det bare jeg som vet hvordan han vil ha det Hodler meg til fantasi, men noen ganger vil jeg bare skrike ut "å hadde vært så deilig å hatt ei jente som suger deg og gir deg nytelse, mens jeg ser på" Og hvordan hun skulle sett ut; som avataren til minemor! nam!
Gjest m Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Jeg tenner helt vilt på å fantasere om at samboeren min blir sugd av ei annen dame. At det er ei ekstra med som er der for meg, og mitt syn. MEN jeg ville aldri gjennomført dette i virkeligheten. Det er jeg for sjalu til, og hadde blitt veldig lei meg av å se samboeren nyte å bli sugd av ei anna.. Dessuten er det bare jeg som vet hvordan han vil ha det Hodler meg til fantasi, men noen ganger vil jeg bare skrike ut "å hadde vært så deilig å hatt ei jente som suger deg og gir deg nytelse, mens jeg ser på" Og hvordan hun skulle sett ut; som avataren til minemor! nam! Greit å holde det med fantasien, ja... Spennende det også. Kanskje man kan fantasere om det sammen? Lurer litt på hvorfor man fantaserer om slikt. Kan det være at man fantaserer om kjærestens seksualitet, at man ser sexen litt utenfra?
caso Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Meget vanlig fantasi tror jeg.. jeg har opplevd både ufrivillig og frivillig eksponering av at partneren har sex med noen andre, samt hatt dette som en fantasi selv. For å ta første først, å oppleve å se jenta med en annen mann uten å vite om det på forhånd, - ikke så pirrende der og da nei, og resulterer nødvendigvis i brudd hehehe Derimot, å oppleve å planlegge og utføre fantasien var en helt annen opplevelse enn som nevnt over, jeg vil påstå at sjalusien som ligger naturlig i alle forhold ikke blir like påvirket som man kan frykte. Man må være veldig trygge på hverandres følelser selvsagt. Det er et utrooooolig kick å være med på, kan ikke beskrives med ord vil jeg si. Men ikke noe for alle og enhver kanskje
Mannen_Tore Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Meget vanlig fantasi tror jeg.. jeg har opplevd både ufrivillig og frivillig eksponering av at partneren har sex med noen andre, samt hatt dette som en fantasi selv. For å ta første først, å oppleve å se jenta med en annen mann uten å vite om det på forhånd, - ikke så pirrende der og da nei, og resulterer nødvendigvis i brudd hehehe Derimot, å oppleve å planlegge og utføre fantasien var en helt annen opplevelse enn som nevnt over, jeg vil påstå at sjalusien som ligger naturlig i alle forhold ikke blir like påvirket som man kan frykte. Man må være veldig trygge på hverandres følelser selvsagt. Det er et utrooooolig kick å være med på, kan ikke beskrives med ord vil jeg si. Men ikke noe for alle og enhver kanskje Helt enig med deg caso. Det er ikke for alle. Jeg er en av de "rare" som faktisk tenner på å se kjæresten min med en annen mann. Jeg har fantasert om dette i mange år, samtidig som jeg har vært samboer med forskjellige jenter, fantasien har alltid vært der. Men det er ikke før i nåværende samboerskap at jeg fikk oppleve det i virkeligheten. Det begynte med å vagt hinte om fantasien for å se responsen. Den ble tatt imot sånn midt på treet, ikke avvist men heller ikke jublet for. Men etterhvert som det ble pratet om det, fantasert om sammen, og at jeg fortalte om min fantasi mens vi hadde sex, så ble hun mer og mer nysgjerrig selv. Når vi endelig fant en vi begge likte, så var steget til sengen kort. Og fantasien min ble helt som forventet, kanskje også bedre enn forventet. Det var en sann nytelse å se henne med en annen mann. For meg føltes det helt ok ut. Jeg vet hun elsker kun meg, og hun vet også at det er jeg som bestemmer hvis og når dette skal skje. Ikke er jeg redd for han andre mannen heller, da jeg er trygg nok på meg selv og min sexualitet. Jeg kan på det varmeste anbefale dette, men ikke til alle og enhver. Dette må være en fantasi som du har hatt i laaaaang tid, årevis helst. Du må også være bevisst på din sjalu side, og du må være 100% trygg på kjæresten din. Hvis mulig, treff en fremmed, på et fremmed sted. Om det gir mersmak, finn da heller noen i nærheten.... Noe av essensen i dette for min del, er å gi min kjæreste muligheten til å nyte sexualiteten sin maksimalt, kunne få tøye sine egne grenser, rett og slett få nyte hemningsløst. Jeg tenner på å se henne nyte, rett og slett. Jenta mi, du er go du!!
Daiquiry Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Helt enig med deg caso. Det er ikke for alle. Jeg er en av de "rare" som faktisk tenner på å se kjæresten min med en annen mann. Jeg har fantasert om dette i mange år, samtidig som jeg har vært samboer med forskjellige jenter, fantasien har alltid vært der. Men det er ikke før i nåværende samboerskap at jeg fikk oppleve det i virkeligheten. Det begynte med å vagt hinte om fantasien for å se responsen. Den ble tatt imot sånn midt på treet, ikke avvist men heller ikke jublet for. Men etterhvert som det ble pratet om det, fantasert om sammen, og at jeg fortalte om min fantasi mens vi hadde sex, så ble hun mer og mer nysgjerrig selv. Når vi endelig fant en vi begge likte, så var steget til sengen kort. Og fantasien min ble helt som forventet, kanskje også bedre enn forventet. Det var en sann nytelse å se henne med en annen mann. For meg føltes det helt ok ut. Jeg vet hun elsker kun meg, og hun vet også at det er jeg som bestemmer hvis og når dette skal skje. Ikke er jeg redd for han andre mannen heller, da jeg er trygg nok på meg selv og min sexualitet. Jeg kan på det varmeste anbefale dette, men ikke til alle og enhver. Dette må være en fantasi som du har hatt i laaaaang tid, årevis helst. Du må også være bevisst på din sjalu side, og du må være 100% trygg på kjæresten din. Hvis mulig, treff en fremmed, på et fremmed sted. Om det gir mersmak, finn da heller noen i nærheten.... Noe av essensen i dette for min del, er å gi min kjæreste muligheten til å nyte sexualiteten sin maksimalt, kunne få tøye sine egne grenser, rett og slett få nyte hemningsløst. Jeg tenner på å se henne nyte, rett og slett. Jenta mi, du er go du!! Åhhhh!! Er det rart jeg elsker denne mannen???? Ditto min skatt!!! :rødme: :rødme:
Akila Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Sååå søtt da :rødme: Måtte dere ha mange år med deilige nytelser foran dere. Og det tror jeg dere vil! Helt herli!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #16 Skrevet 19. august 2007 Jeg har det litt på samme måten. Jeg vet at typen min fantaserer om andre jenter (altså bare FANTASI), og når jeg tenker på det så får jeg vondt i magen. Men samtidig blir jeg kåt... Dette er egentlig ganske forvirrende for meg, og ofte så fantaserer jeg f.eks om at to fine jenter forfører kjæresten min, og har sex med ham. Jeg har kommet fram til flere mulige grunner til dette... for det første, så er det ingenting som gjør meg mer opphisset enn å se/vite at kjæresten min er kåt. For det andre, så tenner jeg visuelt på jenter, og derfor er bildene jeg får i hodet lette å bli opphisset av. Det er vel ikke noe galt i dette, men jeg skulle helst sett at jeg ikke reagerte sånn på dette.
Gjest Gjest_Ivanka_* Skrevet 19. august 2007 #17 Skrevet 19. august 2007 Tusen takk for at dere deler av erfaringene deres....dette er en av mine fantasier også, desverre er sambo veldig konservativ, derfor er det spennende og lærerikt og lese om hvordan det er i real life :rosasmil:
caso Skrevet 19. august 2007 #18 Skrevet 19. august 2007 Tusen takk for at dere deler av erfaringene deres....dette er en av mine fantasier også, desverre er sambo veldig konservativ, derfor er det spennende og lærerikt og lese om hvordan det er i real life :rosasmil: Føler da med deg må jeg si, for er en av de ultimate opplevelser man kan ha, - syns jeg.
Daiquiry Skrevet 19. august 2007 #19 Skrevet 19. august 2007 Sååå søtt da :rødme: Måtte dere ha mange år med deilige nytelser foran dere. Og det tror jeg dere vil! Helt herli! Takk for det!! Vi har det utrolig godt sammen, har aldri hatt så god sex før..... :rødme:
caso Skrevet 19. august 2007 #20 Skrevet 19. august 2007 Takk for det!! Vi har det utrolig godt sammen, har aldri hatt så god sex før..... :rødme: Enig med deg. Det krydrer noe utenom det vanlige jeg har opplevd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå