Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er endel plaget med kviser, og jeg skal gifte meg om 3 år. Nå lurer jeg på om noen her inne har noen gode tips på hvordan få fin hud. Hvilke produkter anbefaler dere+

Endret av Elize
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er endel plaget med kviser, og jeg skal gifte meg om 3 år. Nå lurer jeg på om noen her inne har noen gode tips på hvordan få fin hud. Hvilke produkter anbefaler dere+

Jeg har slitt i alle år, og har prøvd forskjellige serier uten hell. Men så prøvde jeg Exuviance og da ble jeg helt bra! Nå har jeg gått over til Cinique siden det er billigere, og det går fortsatt stort sett bra. Hvis du søker på Exuviance her på KG tror jeg du vil finne litt mer informasjon.

Skrevet

Hvor sliter du med kviser? I ansiktet? På ryggen? Brystet? Alle eller to av stedene?

En god rens og krem, som f.eks. Excuviance eller MD kan hjelpe. Men også legen kan hjelpe. Det finnes en del preparater som en kan smøre på kvisene, men om du sliter med dette på ryggen så vil i første omgang tetracykliner kunne hjelpe. Dette kan du få hos legen.

Funker ikke dette og evt. i kombinasjon med en krem som heter skinoren er roaccutan siste løsning.

Tetracyklinene tar rundt tre måneder før de virkelig virker og mange har blitt helt fine igjen på de.

Selv har jeg klatret hele behandlingsstigen og skal til hudlege for vurdering av roaccutan.

Det kan også være lurt å få seg en god peeling og ansiktsmaske fra en hudpleier. Bruk dette en gang i uka, kanskje til og med to ganger med peeling.

Bruker du make up, så vil jeg anbefale mineral make up som ikke tetter porene og gir deg mer urenheter.

Skrevet

Jeg sliter med kviser i ansiktet, for det meste på haka. Regner med at jeg også ender hos hudlege til slutt :tristbla:

Men takk for mange gode tips, nå skal jeg begynne og teste ut. Så er jeg forhåpentligvis klar for bryllup om tre år :)

Skrevet

Obagi er helt fantastisk for uren hud. Du vil oppleve forverring til å begynne med, men slik er det vel ofte med slike hudprodukter. I tillegg til å være bra mot uren hud, har Obagi oppstrammende effekt. Du blir kvisefri og rynkefri!

Skrevet

Lykke til.

Håper du får et kvisefritt bryllup :)

• 3 uker senere...
Skrevet
Lykke til.

Håper du får et kvisefritt bryllup :)

Tusen takk :klemmer: Håper jeg får det.

Skrevet
Tusen takk :klemmer: Håper jeg får det.

Var meg som svarte, men hadde glemt og logge meg inn.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Jeg har hatt veldig god erfaring med Basiron gel 5%, både på rygg, ansikt og over brystene. Ikke er den spesielt dyr heller, og når virkning oppnås skal bruken trappes ned. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...