Gå til innhold

Homse"skrulle"

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Først: jeg godtar at noen er homser.

men, kan noen forklare meg hvorfor noen kler seg/oppfører seg som "skruller"??

Senest i dag, traff jeg to. Den ene i en frisørsalong.(han jobber der)

Ok kledd, men hadde fakter og svung over rompen som jeg aldri har sett på en dame. Kunstige lange øyenvipper,sminket.

Det var sånn at en Må bare legge merke til det.

Så gikk jeg på kafe etterpå. Der står det en fyr bak disken. Sminket. Veldig pent sminket. Langt stylet hår+pannebånd. Typisk sånn dingeldangel som kvinner bruker. Så hadde han noen store "diamanter" i ørene. Så var det en dreis over kroppen som overgår alle damer. og et språk som man betrakter som skrullete. Språket er ikke typisk for plassen heller.

Er motstanden mot mange homofile pga deres oppførsel?

(vet at de fleste ikke er sånn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige, kler seg forskjellig og oppfører seg forskjellig. Enkelte kvinner er jo også betydelig mer jålete enn andre. Det som er så fint er at det er plass til alle typer personer og personligheter.

Er motstanden mot mange homofile pga deres oppførsel?

(vet at de fleste ikke er sånn)

Nei. Jeg vil si det er på grunn av uvitenhet.

Skrevet

Helt enig med Mirina. Noen er mer jålete enn andre, og hvordan vi ser på dem har kun med egen innstilling og uvitenhet å gjøre.

Skrevet

Enig at man bør akseptere alle.

Men det er en ting jeg har lurt på. Hvorfor har mange homofile en så påfallende stemme? Dere vet sikkert hva jeg mener, et litt lyst toneleie som man med en gang plasserer som homofilt.

Kommer det naturlig eller er det noe de legger seg til?

Gjest Mann 42
Skrevet

Det der har jeg også lurt fælt på. En gang jeg kom inn på herretoalett på et utested lurte jeg et øyeblikk på om jeg hadde gått feil. Der stod det da 3-4 sånne skruller og kvitret og la sminke mens de viftet med de løse håndleddene sine og "Nei, duuu, sa han...Ååååh!!" Da var det et eller annet gay pride opplegg og de var da gått på byen i flokk og følge, selv om dette var et presumptivt straight sted.

De homofile som jeg kjenner personlig, er overhodet ikke sånn, så jeg undrer meg storlig over de affekterte skrullene.

Nei, takke meg til traktor-lesber. De er liksom litt mer som oss gutta.

Skrevet

Jeg mener denne skrullegreia er et tegn på usikkerhet. Man overspiller denne kjønnsgreia på en sånn måte at det blir påfallende. Det blir som om man tar på seg ei maske for å slippe å vise sitt sanne jeg.

At dette av og til kan være brysomt, forstår jeg, for når man overspiller så til de grader som noen av disse gjør, så trykker de på en måte sin egen seksualitet opp i trynet på omgivelsene. Det er ikke viktig for meg å vite noe om andre menns legning, og jeg skulle ønske at de som overspiller dette mest, kunne moderert seg en smule. For det blir påtatt og ufrivillig komisk. Jeg synes man skal bære sin legning med stolthet, og det gjør man i mine øyne ikke på denne måten.

Gjest Mann 42
Skrevet

Det er vel TVNorge som har et par skjeive fyrer som sitter og prater svada når det ikke er noe egentlig program, er det ikke? De er jo også ganske mye sånn. En av dem presterte å si (jeg bladde forbi akkurat i det øyeblikket, det var en zappedag. Jeg SER ikke på dette til vanlig) at "Damer er ikke feminine, de er bare kvinner. Det er vi homser som er virkelig feminine, for vi har gjort det til en kunstform." Eller noe slikt. Det kan vel kanskje være noe av tanken bak det. En slags skrulle-ideologi?

Skrevet
Der stod det da 3-4 sånne skruller og kvitret og la sminke mens de viftet med de løse håndleddene sine og "Nei, duuu, sa han...Ååååh!!"

Slike jenter ser jeg rett som det er på jentetoalettet også. Neimen giiiiiiiid, han er alstå såååååååååå grom hihi.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at noen homofile går gjennom en "skrulle fase" i starten - like etter at de har "kommet ut av skapet". En slags måte å markere at man er "fri" og at man ikke bryr seg om hva andre mener. Tror en del legger det av seg når de blir litt eldre.

Og så ser jeg ikke helt borti fra at de rett og slett gjør det fordi de synes det er morsomt også da! Jeg synes skruller kan være vanvittig underholdende i allefall! :-)

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

jeg er ei gift dame som blir veldig "sjarmert" av homser som "skruller" de er da bare kjempe søte.La dem holdepå :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...